همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ برگزار شد

همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادمانی با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادمانی با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه این همایش ورزش را مهم‌ترین عامل نشاط، سلامتی و افزایش روحیه و کارایی در ادارات دانست و اظهار کرد: ورزش، بهترین عامل در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی بوده و با همکاری مسئولان دانشگاه فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه گسترش ورزش همگانی انجام پذیرفته است.


بیشتر بخوانید:

فجر چهل و سوم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی


محمدحسین صادقی افزود: گسترش ورزش همگانی در جامعه علاوه بر فواید پرشماری که دارد زمینه‌ساز پیشگیری از بیماری‌ها نیز خواهد بود.

وی بیان کرد: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی دانشگاه فعالیت‌های ورزشی مانند دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی و ورزش صبح گاهی به تفکیک برای خواهران و برادران انجام می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۱۰۳/




همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ برگزار شد

منبع:آنـــا
? همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت بهار ۴۳ برگزار شد