همایش استانی هفته قوه قضائیه در کرمان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همایش استانی هفته قوه قضائیه به منظور تببین رویکردها و خدمات دستگاه قضایی برگزار می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان،  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در نشست شورای قضایی استان کرمان از برگزاری همایش استانی هفته قوه قضائیه خبر داد […]

گروه استان‌ها – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همایش استانی هفته قوه قضائیه به منظور تببین رویکردها و خدمات دستگاه قضایی برگزار می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان،  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در نشست شورای قضایی استان کرمان از برگزاری همایش استانی هفته قوه قضائیه خبر داد و اظهار داشت: این همایش از برنامه‌های محوری بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان است.

وی با بیان اینکه این همایش در دومین روز هفته قوه قضائیه به منظور تببین رویکردها و خدمات دستگاه قضایی، تقدیر از خانواده شهدا، تقدیر از کارکنان اداری و قضایی برتر و …. برگزار می‌شود گفت: از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری همایش استانی هفته قوه قضاییه استفاده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه شهید بهشتی تنها متعلق به قوه قضاییه نیست و متعلق به نظام است و باید برنامه ریزی شود که از تمامی ظرفیت‌های حاکمیت برای معرفی چهره واقعی شهید بهشتی به جامعه استفاده شود گفت: همانگونه که امام فرمودند شهید بهشتی مظلوم بود، پس از شهادت نیز مظلوم هستند و قشر جوان باید بیشتر با شخصیت و سیره این شهید والامقام آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه تبیین و تشریح افکار و اندیشه‌های شهید بهشتی بسیار راهگشا است و این موضوع باید محور تمامی برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه باشد افزود: هفته قوه قضاییه فرصت بسیار خوبی برای تشریح عملکرد دادگستری‌ها در سطح ملی، استانی و شهرستانی است.

حمیدی با بیان اینکه یکی از ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارائه عملکردها به افکار عمومی است یادآور شد: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نهادها و دستگاه‌ها در جمهوری اسلامی است و راه مقابله با این دسیسه دشمنان، اعلام خدمات انجام شده به مردم در حوزه‌های مختلف ازجمله در حوزه قضایی است.

وی، توسعه اطلاع رسانی را موجب امیدواری مردم دانست و تاکید کرد: با اطلاع رسانی اقدامات انجام شده باید مردم را به این باور رساند که نظام جمهوری اسلامی کارآمد است و خدمات خود را به خوبی به مردم ارائه می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان طرح سیاست‌های قوه قضاییه را از دیگر ابعاد برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه دانست و عنوان کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمان اجرایی خواهد شد.

محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز در این جلسه، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه هر ساله در سطح ملی و استان‌ها تشکیل می‌شود که این ستاد در سطح ملی با مسئولیت معاون اول قوه قضائیه تشکیل می‌شود.

امروز جامعه بیش از هر چیز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد
دادستان کرمان: سازمان‌های ناظر ساختمان سازی در استان با قاطعیت وظیفه خود را انجام دهند

وی با اشاره به اینکه هفته قوه قضائیه فرصت اطلاع رسانی درباره خدمات دستگاه قضایی و ارائه خدمات ویژه به مردم است، تاکید کرد: برگزاری نشست هم اندیشی مشترک بین دادگستری و اصناف در روز اصناف، انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌های برتر در حوزه‌های قضایی، فضاسازی محیطی، برگزاری نشست مسئولان قضایی با نخبگان علمی، هنری و رسانه‌ای و تولید و انتشار محتواهای قضایی در فضای مجازی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: نشست مطبوعاتی رئیس کل دادگستری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور در برنامه‌های صدا و سیما، سخنرانی قضات در مساجد در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان، ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان با خانواده شهدا، بازدید از زندان و برگزاری جلسات تبلیغی و بصیرتی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه است.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




همایش استانی هفته قوه قضائیه در کرمان برگزار می‌شود

منبع: تسنــیم
? همایش استانی هفته قوه قضائیه در کرمان برگزار می‌شود