هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار به کار خود پایان داد

هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان در شهرستان انار به کار خود پایان داد.  به گزارش فت فتو از شهرستان انار، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان با حضور، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسؤولان در تالار شهر برگزار شد.  این جشنواره […]


هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان در شهرستان انار به کار خود پایان داد.

 به گزارش فت فتو از شهرستان انار، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان با حضور، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسؤولان در تالار شهر برگزار شد.

 این جشنواره به‌مدت ۲ روز با شرکت ۸۰ نفر در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، قصه‌گویی قرآنی، نقاشی آیات و حفظ جزء ۳۰ برگزار شد.

 این مسابقات در رده سنی زیر ۱۶سال و ۱۷ تا ۳۰ سال برگزار شد و برگزاری کارگاه آموزشی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا، شبی در محضر قرآن با حضور استاد و قاری بین‌المللی حامد ولی‌زاده از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.

  شهرستان انار به‌عنوان دارالقرآن استان کرمان و شهری که بیشترین تعداد حافظان قرآن را دارد به‌عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن بچه‌های مسجد در ششمین سال متوالی مرحله استانی این جشنواره را میزبانی کرده است.

در پایان این جشنواره از نفرات برتر در هر رشته تجلیل شد.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب





هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار به کار خود پایان داد

منبع: فــارس
? هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار به کار خود پایان داد