هفدهمین تقابل مس کرمان و پرسپولیس در لیگ برتر/تاریخچه بازی‌های دو تیم

تیم فوتبال مس کرمان عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران هفدهمین تقابل خود در رقابت های لیگ برتر را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد. به گزارش فت فتو از کرمان، تیم فوتبال مس کرمان عصر روز پنجشنب هفدهمین تقابل خود در رقابت‌های لیگ برتر را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.  در ۱۶ مسابقه قبلی دو […]


تیم فوتبال مس کرمان عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران هفدهمین تقابل خود در رقابت های لیگ برتر را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، تیم فوتبال مس کرمان عصر روز پنجشنب هفدهمین تقابل خود در رقابت‌های لیگ برتر را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.

 در ۱۶ مسابقه قبلی دو تیم سهم پرسپولیس ۵ برد و سهم مس کرمان ۴ پیروزی بوده است و ۷ مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

دو تیم در حالی پس از هشت‌سال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روندکه اولین بازی دو تیم در جریان لیگ برتر به بازی آنها در فصل ۸۵-۸۶ برمی‌گردد که مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا برابر پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. بازی برگشت آن فصل در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی ۴ بر۱ پرسپولیس خاتمه یافت که صابر میرقربانی زننده تک‌گل مس در این بازی بود.

در فصل ۸۶-۸۷ بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسید و بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به تساوی بدون گل انجامید.

در فصل ۸۸-۸۷ مس موفق شد در ورزشگاه آزادی با تک‌گل روح‌الله عطایی پرسپولیس را شکست دهد و بازی برگشت دو تیم در کرمان نیز به تساوی یک بر یک رسید که روح‌الله بیگدلی زننده تک‌گل مس کرمان در این بازی بود.

در فصل ۸۸-۸۹ بازی رفت دو تیم در کرمان با یک تساوی پرگل به اتمام رسید و دو تیم به تساوی ۳ بر۳ رسیدند که ادینهو دو بار برای مس کرمان گلزنی کرد و روح‌الله بیگدلی زننده گل دیگر مس کرمان بود. بازی برگشت دو تیم نیز در آن فصل با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس در تهران خاتمه یافت.

در فصل ۸۹-۹۰ مس در کرمان موفق شد با تک‌گل روح‌الله باقری‌ها پرسپولیس را در کرمان شکست دهد و بازی برگشت دو تیم در تهران به تساوی بدون گل رسید.

مس کرمان در فصل ۹۰-۹۱ پیروزی خود را در کرمان برابر پرسپولیس بازهم با نتیجه یک بر صفر و این بار با گل کیوان امرایی تکرار کند و بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که محسن خلیلی گل مس را در این بازی به ثمر رساند.

در فصل ۹۱-۹۲ بازهم مس در کرمان پرسپولیس را شکست داد و این بار با نتیجه ۲ بر۱ و با دو گل مصطفی شجاعی این کار را رقم زد و بازی برگشت دو تیم نیز در تهران به تساوی دو بر دو رسید که عنایتی و حسن‌زاده گلزنان مس کرمان در این بازی بودند.

در فصل ۹۲-۹۳ که آخرین رویارویی دو تیم در لیگ برتر انجام شد، پرسپولیس در تهران موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مس را شکست دهد و بازی برگشت دو تیم نیز با نتیجه ۶ بر۰ به سود پرسپولیس در کرمان رقم خورد.

باید دید در هفدهمین مصاف لیگ برتری تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان که آمار نزدیکی در تاریخ رویارویی برابر یکدیگر دارند چه نتیجه‌ای در پایان نود دقیقه ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





هفدهمین تقابل مس کرمان و پرسپولیس در لیگ برتر/تاریخچه بازی‌های دو تیم

منبع: فــارس
? هفدهمین تقابل مس کرمان و پرسپولیس در لیگ برتر/تاریخچه بازی‌های دو تیم