هفته دولت؛خدمتگزاری خالصانه شهیدان رجایی و باهنر

در پیام نماینده ولی فقیه در استان، استاندار وفرمانده سپاه ثار الله استان کرمان به مناسبت هفته دولت بر الگوگیری ازشهیدان رجایی و باهنر و خدمت صادقانه به مردم بامرام مردمی و روحیه جهادی تاکید شده است.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ نماینده ولی فقیه در استان در پیامی یاد شهیدان رجایی و […]

در پیام نماینده ولی فقیه در استان، استاندار وفرمانده سپاه ثار الله استان کرمان به مناسبت هفته دولت بر الگوگیری ازشهیدان رجایی و باهنر و خدمت صادقانه به مردم بامرام مردمی و روحیه جهادی تاکید شده است.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ نماینده ولی فقیه در استان در پیامی یاد شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان منادیان و مظاهر اعلای خدمت صادقانه به مردم و همچنین هفته دولت را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علیداد سلیمانی در پیام خود ابراز امیدواری کرده دولتمردان جدید با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر نصاب خدمت را برای مردم ارتقاء بخشند.

استاندار کرمان هم ر پیامی بمناسبت هفته دولت آورده است ؛ تداوم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ؛ بر پایه ولایتمداری و همراهی مردم و دولت است.

زینی وند در این پیام تاکید کرد مدیران اجرایی استان در راستای ایجاد توازن در بخش‌های توسعه‌ای و مناطق مختلف ، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه ، گسترش روحیه نشاط در جامعه و تسریع در انجام پروژه ها تلاش کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان هم در پیامی با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرده است: مکتب حاج قاسم با دو رکن خدمت خالصانه به همه مردم و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب باید امروز سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد .




هفته دولت؛خدمتگزاری خالصانه شهیدان رجایی و باهنر

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? هفته دولت؛خدمتگزاری خالصانه شهیدان رجایی و باهنر