هشدار هواشناسی|رگبار و رعد و برق در راه جنوب و غرب کرمان

سازمان هواشناسی برای هفته جاری در استان کرمان برای نیمه جنوبی و غرب استان ناپایداری‌های جوی، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش تند بادهای لحظه‌ای پیش‌بینی کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، بنا به اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر امروز تا پایان وقت پنج‌شنبه ۲۸ مردادماه […]


سازمان هواشناسی برای هفته جاری در استان کرمان برای نیمه جنوبی و غرب استان ناپایداری‌های جوی، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش تند بادهای لحظه‌ای پیش‌بینی کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، بنا به اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر امروز تا پایان وقت پنج‌شنبه ۲۸ مردادماه ناپایداری‌های جوی، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش تندبادهای لحظه‌ای برای مناطق جنوبی و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش با توجه به نوع بارش‌ها که به‌صورت رگباری، سریع و با شدت اتفاق می‌افتد، احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی خصوصا در جنوب و جنوب‌غرب استان دور از انتظار نیست.

پرهیز از تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، عدم صعود به ارتفاعات و اقدامات لازم برای کاهش خسارات بارش با توجه به زمان برداشت نخیلات توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب




منبع:فــارس
? هشدار هواشناسی|رگبار و رعد و برق در راه جنوب و غرب کرمان