هزینه سفر اربعین خواهر و برادر زهکلوتی مشکل‌گشای خانواده نیازمند شد

در اقدامی خداپسندانه و قابل تحسین خواهر و برادر دهه هشتادی اهل روستای چاه‌حسن شهرستان زهکلوت هزینه‌ای را که برای سفربه کربلای معلی جمع‌آوری کرده بودند، جهت تأمین کولرگازی به یک خانواده بی‌سرپرست اهدا کردند. به گزارش فت فتو از کرمان، خواهر و برادری اهل روستای چان‌حسن زهکلوت که برای اولین‌بار قصد سفر به کربلای […]


در اقدامی خداپسندانه و قابل تحسین خواهر و برادر دهه هشتادی اهل روستای چاه‌حسن شهرستان زهکلوت هزینه‌ای را که برای سفربه کربلای معلی جمع‌آوری کرده بودند، جهت تأمین کولرگازی به یک خانواده بی‌سرپرست اهدا کردند.

به گزارش فت فتو از کرمان، خواهر و برادری اهل روستای چان‌حسن زهکلوت که برای اولین‌بار قصد سفر به کربلای معلی و شرکت در راهپمایی باشکوه اربعین را داشتند، به تأسی از سرور و سالار شهیدان گره‌گشایی از نیازمندان را اولویت قرار دادند و هزینه سفر خود را برای خرید یک دستگاه کولرگازی صرف کردند تا دل یک خانواده بی‌سرپرست در این روستا شاد شود.

این خیران دهه هشتادی در گفت‌وگو با خبرنگا فارس اظهار کردند: هدف ما از این کار  پیروی از  راه امام حسین(ع) و سیره ایشان بود. امام حسین(ع) نمونه بارز خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم دردمند بودند و با اعمال و رفتار خویش نه‌تنها گرهی از زندگی گرفتاران باز می‌کردند، بلکه چگونه خدمت کردن به دیگران را به رهروانش عملا آموزش می‌دادند.

 علی‌اصغر پادبان می‌گوید: من و خواهرم فاطمه با اینکه زائر اولی بودیم و دوست داشتیم به زیارت آقا امام حسین(ع) برویم، ولی یک دفعه یادم آمد که در محله‌ی ما خانواده بی‌سرپرستی زندگی می‌کند که نیازمند هستند و وضع مالی خوبی ندارند و کولر آنها سوخته است. با خودم فکر کردم که هزینه سفر کربلای خود را به این خانواده بدهم تا مشکل‌شان در این گرمای طاقت‌فرسا حل شود.

وی ادامه داد: ابتدا دو دل بودم، اما بعد گفتم اگه بروم کربلا و ازسیره‌ی اربابم اطاعت نکنم انگار هیچ کاری نکردم و بعد موضوع را با خواهرم در میان گذاشتم و خواهرم هم موافقت کرد و گفت «با این کار امام حسین(ع) از ما راضی‌تر می‌شود» و این شد که من و خواهرم هزینه سفرمان را به این خانواده دادیم و دل یک خانواده را شاد کردیم و امیدواریم امام حسین(ع)، نذر ما را قبول کند و ان‌شاءالله اربعین سال بعد ما را جزو مهمانان خود بخواند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





هزینه سفر اربعین خواهر و برادر زهکلوتی مشکل‌گشای خانواده نیازمند شد

منبع: فــارس
? هزینه سفر اربعین خواهر و برادر زهکلوتی مشکل‌گشای خانواده نیازمند شد