هر گونه تحرکی به قصد طمع ورزی به کشور ما بی جواب نخواهد ماند/اقدام مقتدرانه سپاه به دنیا فهماند که ابرقدرتی بنام آمریکا نداریم

خطیب موقت کرمان گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن هم هستیم و مردم آثار تحریم دشمن را با گوشت و پوست خود لمس میکنند الحمدالله انقلابیون مسئولیتها را بدست گرفته اند مردم نیز حامی آنها هستند و آنها هم باید سیاستهای درست را اعمال کنند. به گزارش فت فتو آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه […]

خطیب موقت کرمان گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن هم هستیم و مردم آثار تحریم دشمن را با گوشت و پوست خود لمس میکنند الحمدالله انقلابیون مسئولیتها را بدست گرفته اند مردم نیز حامی آنها هستند و آنها هم باید سیاستهای درست را اعمال کنند.

به گزارش فت فتو آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد.
 
 
 
امام جمعه موقت کرمان: مسئولان ارشد با حرکت جهادی کار را پیش ببرند
 
حجت الاسلام شیخ بهایی،امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دشمنیهای تاریخی امریکا با اسلام و جمهوری اسلامی افزود:  امریکا امروز کارش به دزدی کشیده و اخیرا تلاش کرد نفت ایران را خارج از آبهای سرزمینی بدزد اما رزمندگان اسلام با شجاعت فداکاری کردند و در مقابل ناو مسلح و آماده جنگ امریکا ایستادند و هیمنه امریکا را شکستند.
 
 وی تصریح کرد: این روحیه باید در همه مردم از جمله دانش آموزان تقویت شود که بسیج دانش آموزی باید به خوبی در این زمینه به وظیفه اش عمل کند مسئولان و تصمیم گیران نیز همینگونه انتقام سخت را عملی کنند تا امریکا در هیچ نقطه ای ازین منطقه جرات ماندن نداشته باشند.
 
امام جمعه موقت کرمان افزود: امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن هم هستیم و مردم آثار تحریم دشمن را با گوشت و پوست خود لمس میکنند الحمدالله انقلابیون مسئولیتها را بدست گرفته اند مردم نیز حامی آنها هستند و آنها هم باید سیاستهای درست را اعمال کنند.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی بیان کرد:  باید تکلیف مسئولان ارشد استان ما با انتخاب بهترینها روشن شود و همه با حرکت جهادی کار را پیش ببرند.
 
وی ادامه داد:  کرمان بخاطر وجود شهید حاج قاسم یک شهر بین المللی است و اقداماتی باید در کرمان انجام شود که در تراز حاج قاسم باشد.
 
امام جمعه موقت آسمینون (نودژ): اقدام تهاجمی سپاه علیه امریکا توخالی بودن ادعاهای اسرائیل را بر ملا کرد
 
حجت الاسلام محمد جعفری امام جمعه موقت آسمینون(نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به عملیات نیروی دریایی سپاه در آزادسازی نفت ایران و توقیف کشتی متجاوز گفت: عملیات نیروی دریایی سپاه یک تیر و هفت نشان است و این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است .
 
وی افزود:بخصوص در ماه آبان که سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که ذکر چند نکته در این خصوص حائز اهمیت است اولین نکته در این اقدام این است که نظامیان امریکایی حداکثر تلاش خود برای متوقف کردن پاسداران دریا انجام دادند ولی ناگزیر و ناکام میدان را ترک کردند .
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون  بیان کرد:دوم اینکه تو دهنی به سعودی بود که گمان می کرد می تواند در پناه نیروی دریایی امریکا ، موفقیتی بدست اورد و بر شکست های سریالی این روزهایش از پابرهنگان دلاور یمن سرپوش بگذارد .حالا با این شکست ، یمنی ها روحیه تازه ای پیدا می کنند .
 
وی افزود:سوم اینکه این واقعه در آستانه اجلاس وین ، روحیه تیم امریکا را ضعیف تر می کند چرا که باید در مقابل ” قدرت تهاجمی”  –ایران- صدایش را پایین بیاورد ؛ چهارم اینکه با توجه به دلخوری چین از امریکا بابت زیر دریایی های اتمی فروخته شده به استرالیا ، پکن را به ایران نزدیک تر می کند و موضع تهاجمی آن در برابر امریکا تقویت می کند.
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون در ادامه تاکیدکرد: پنجمین نکته با توجه به شکاف  اینکه اخیرا بین فرانسه و امریکا ؛ اقدام نظامی ایران ، فرانسه را در وین از امریکا دورتر می کند ؛ ششم اینکه با توجه به رجزخوانی های رژیم صهیونیستی علیه ایران ، اقدام تهاجمی سپاه علیه ارباب اسرائیل ، توخالی بودن ادعاهای این رژیم را بیشتر برملا می نماید ؛ و نکته هفتم با توجه به تحرک جدید ایران در صادرات ، اقدام سپاه ، ضریب امنیت دریایی صادرات ایران را افزایش داده و به “نقطه اطمینان” رسانده است .
 
حجت الاسلام جعفری تصریح کرد:در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ پس از تبعید امام به ترکیه، امام از مرزهای وطن گام را فراتر نهاد  و چون خورشیدی بر دیگر آبادی ها تابید و روشن گری و بیداری را در پهنه گیتی گسترانید، با کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ارتباط برقرار کرده و به ویژه در عراق و حوزه علمیه نجف اشرف تحولی سترگ را پی افکند و بحث حکومت اسلامی را در میان انبوهی از اندیشه های واپسگرایانه دینی مطرح ساخت.
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون (نودژ) خاطر نشان کرد: ۱۴سال بعد از آن روز،۱۳آبان سال ۱۳۵۷ اتفاق مهم دیگری روی داد، دانشگاه تهران پر از جمعیت بود، گروه گروه مردم وارد دانشگاه شدند، اما این بار جمعیت دانشگاه از دانش آموزان مدارس تشکیل می شد.
 
وی افزود:در آن روز دانش آموزان با اعتصاب خود مدارس را به تعطیلی کشانده و همه به طرف دانشگاه روی آورده بودند، مشت های گره شده به هوا برخواست که: ما همه سرباز توایم خمینی گوش بفرمان توایم خمینی -مرگ برشاه- وای اگرخمینی حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.
 
امام  جمعه نرماشیر: شهید فهمیده به دنیا ایثار و شهادت را نشان داد
 
حجت الاسلام ایرانژاد امام‌جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت۱۳آبان ماه روز دانش آموز بیان کرد:روز دانش آموز روزی است که شهیدفهمیده به دنیا ایثار وشهادت را نشان داد.
 
خطیب جمعه نرماشیر شهید لندی را هم نماد ایثار و شهادت دانست و گفت: شهید لندی باز دنیا را متحول کرد و به همه‌نشان داد که راه شهید فهمیده ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه تک فرزندی بحث مهمی است و باید برطرف شود,گفت: والدین فرزندآوری را جدی بگیرند,تک فرزندی خیانت به اسلام و کشور است,فرزندآوری بسیار جدی است.
 
 
حجت الاسلام ایرانژاد در ادامه اذعان‌کرد: خانواده ها ازدواج ها را سخت نکنید و به ازدواج آسان قناعت کنید,بزارید زمینه ازدواج برای فرزندانتان فراهم شود.
 
امام  جمعه کهنوج: هر گونه تحرکی به قصد طمع ورزی به کشور ما بی جواب نخواهد ماند
 
حجت الاسلام والمسلمین نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت عدالت در همه امور گفت: اگر تک تک افراد جامعه در رعایت عدالت و پرهیز از تبعیض همت کنند خیلی زود شاهد گسترش عدالت در جامعه خواهیم بود.
 
امام جمعه شهرستان کهنوج با استناد به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: علت اصلی دشمنی زورگویان جهانی با ملت ایران ، خودداری جمهوری‌اسلامی از پذیرش نظام مبتنی بر سلطه گر و سلطه پذیر است، مبارزه با استکبار و نظام سلطه، بر اساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست.
 
وی افزود: عدالت و مبارزه با تبعیض مطالبه مهم رهبر انقلاب از مسئولان نظام است و تحقق آن جز از طریق مبارزه با فساد، قانون گرایی، پاسخ گویی، طهارت اقتصادی و پرهیز از اشرافی گری در تمام شئون ممکن نخواهد شد.
 
خطیب جمعه کهنوج با اشاره به اینکه رفع تحریم دست دشمن است،اما خنثی سازی تحریم دست ماست تصریح کرد: هر گونه تحرکی به قصد طمع ورزی به کشور ما بی جواب نخواهد ماند و هر گونه توطئه ای در نطفه خفه  خواهد شد.
 
امام  جمعه عنبرآباد: امروز آمریکا در لفظ هم نمی‌تواند از گزینه نظامی سخن بگوید
 
حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اينکه غربی ها اسلام را به ایجاد تبعیض بین زنان و مردان متهم می کنند گفت: در اعلامیه حقوق بشر غربی، از کلمه تساوی حقوق، بجای تشابه حقوق بکار رفته که این بزرگترین اشکال وارده است آنچه در اسلام وجود دارد هدف و مقصد است که وجود این تفاوت بین زن و مرد حقوق را متفاوت می‌کند، که این تفاوت ملاک برتری و امتیاز یکی بر دیگری نیست.
 

وی با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران در آبهای دریای عمان اظهارکرد: عملیات اخیر سپاه پاسداران، نمایشی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی در آب‌های دریای عمان، در مقابل قدرت پوشالی آمریکا بود.
 
امام جمعه عنبرآباد گفت: واکنش سریع و الهام بخش این عملیات، پیام مهمی برای دوستان و دشمنان داشت پیامی همچون؛ اینکه ایران قائل به راهبرد چشم در چشم است و همانگونه که در روی زمین خطوط قرمز آمریکایی ها را در عین الاسد شکست در آبها نیز همانگونه است.
 
حجت الاسلام والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: پیام این عملیات پیام به دشمنان و مزدوران حاشیه خلیج فارس نیز بود تا بدانند ما هزینه هایشان را در منطقه بالا خواهیم برد. 
 
وی عنوان کرد: در ایران، عرصه دیپلماسی و میدان یکی است و امروز آمریکا در لفظ هم نمی‌تواند از گزینه نظامی سخن بگوید و آن را زیر میز گذاشته است.
 
امام جمعه کوهبنان: باید از اقدام سپاه  که باعث تقویت نیروهای مقاومت شد تقدیر کرد
 
حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان در خطبه های نماز جمعته این هفته اظهار کرد: در روز فرهنگ عمومی قرار داریم در حالی که فرهنگ عمومی از فرهنگ های مختلف تشکیل شده از جمله فرهنگ های ایثار و شهادت ، ماندن با عزت ، ایستادگی با اقتدار ، قوی شدن همراه با علم که همواره باید تقویت شوند.
وی ابراز کرد: حضرت امام (ره) فرهنگ ایثار ، شهادت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را به ما آموخت باید این فرهنگ همواره در جامعه ساری و جاری باشد.
امام جمعه کوهبنان همچنین به اقدام شجاعانه نیروی سپاه  در آبهای آزاد اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با عزت ، اقتدار و شجاعانه نفت کش ایران که توسط آمریکایی ها ربوده شده بود را پس گرفتند  باید از سپاه پاسداران که باعث عزت مسلمین جهان و تقویت نیروهای مقاومت شدند تقدیر و تشکر نمود.
 
امام جمعه ریگان: دلاورمردی نیروهای سپاه هیمنه  قدرت پوشالی آمریکا را فرو ریخت
 
حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا زاده  امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: راه اصلاح یک مملکت فرهنگ آن است.
 
وی بیان کرد: بی جهت نیست هدف اصلی استعمارگران، در راس تمام اهداف آن ها هجمه و هجوم به سمت فرهنگ جوامع زیر سلطه آن هاست.
 
خطیب جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، اصلاح فرهنگ عمومی را از همه ی کارها مهم تر می‌دانند،محور همه ی کار ها اصلاح فرهنگ عمومی است.
 
حجت الاسلام رضا زاده خاطر نشان کرد:مقدمه استقلال  در همه زمینه ها  استقلال فرهنگ عمومی است.
 
او اضافه کرد: در این برهه زمانی  که فضای مجازی علیه انقلاب، جوانان انقلابی ، شبکه های ماهواره ای به سمت جوانان ما تیر پرتاب می‌کنند وظیفه ما این است که فرهنگ قرآن، عدالت محوری، فرهنگ ایرانی اسلامی باید در جامعه پیاده سازی شود.
 
امام جمعه شهرستان ریگان با اشاره به روز ۲۰ آبان ماه سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم و یاران شهیدش گفت: مردم ایران و مسلمان جهان با انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی  فهمیدند که ایران روبروی ظلم و زور می ایستد.
 
حجت الاسلام رضازاده بیان کرد: آمریکا و ناوآمریکایی تا دندان مسلح ،سربازان دوره دیده و متخصص در دزدی که به درجه استادی هم رسیده بودند نفتکش ایرانی را می‌دزدند و نفت آن را به غارت می‌برند اما دلاورمردان نیروی دریایی سپاه  جان برکف کاری می‌کنند کارستان،  هیمنه قدرت پوشالی آمریکا،  آمریکایی که خود را ابر قدرت جهان می‌داند فروریخت.
 
او اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی موشک نقطه زن سپاه پاسداران پایگاه عین الاسد را با خاک یکسان کرد.
 
خطیب جمعه شهرستان ریگان با اشاره به گفته صهیونیست ها که می‌گویند خود را به حمله ی تاسیسات هسته‌ای ایران آماده می‌کنند تصریح کرد: خیلی مضحک و خنده دار است ، به آن ها می‌گوییم که فرزندان این کشور چه بلایی بر سر ناو آمریکایی و دزدان خبیث آوردند.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اذعان کرد: اگر غلطی از آمریکا و صهیونیست ها سر بزند تل آویو را با خاک یکسان میکنیم .
 
امام جمعه فاریاب: اقدام مقتدرانه سپاه به دنیا فهماند که ابرقدرتی بنام آمریکا نداریم
 
حجت الاسلام والمسلمین گروهی  امام جمعه شهرستان فاریاب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: این روزها شاهد اخبار شکست آمریکا در سرقت نفت کش ایرانی در رسانه ها هستیم؛ که با اقدام به موقع نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شکست خوردند، که بار دیگر بر رسوایی آمریکا افزوده شد.
 
وی عنوان کرد: اقدام مقتدرانه سپاه ما را یاد ١٣ آبان ١٣٥٨ می اندازد که دانشجویان مسلمان، هیمنه آمریکا را در جهان شکستند و آبروی آمریکا را در جهان بردند.
 
خطیب جمعه شهرستان فاریاب ادامه داد:اقدام نیروی دریایی سپاه در پس گیری نفتکش ایرانی، یک پیام دارد، دنیا بدانید که ما ابرقدرتی به نام آمریکا نداریم.
 
امام جمعه بردسیر: اقدام بی نظیر سپاه بیانگر مدیریت زمان در جنگ ترکیبی است

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر شکست مفتضحانه  آمریکا در دزدیدن نفت در آستانه سیزدهم آبان و اقدام بی نظیر نیروی دریایی سپاه را بیانگر مدیریت زمان نیروهای سپاه در جنگ رسانه ای و جنگ ترکیبی دانست و تاکید کرد: این اقدام با مدیریت زمان، شکست چندین باره  آمریکا در ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی را رقم زد.
 
وی اظهار کرد: امریکا با این کار در آستانه ۱۳ آبان به دنبال قدرت نمایی و سرپوش گذاشتن بر شکست های اخیر خود و مزدورانش در منطقه بود که با اقتدار نیروی دریایی ما در دریای عمان، مفتضحانه شکست خوردند.
 
امام جمعه بردسیر گفت: این شکست به مزدوران امریکا یعنی عربستان و امارات اعلام کرد وقتی در این منطقه ارباب شما کاری از دستش ساخته نیست تکلیف شما روشن است و همچنین در دل متحدان انقلاب اسلامی بارقه امیدی ایجاد کرد.
 
انتهای پیام/نامجو
 
 




هر گونه تحرکی به قصد طمع ورزی به کشور ما بی جواب نخواهد ماند/اقدام مقتدرانه سپاه به دنیا فهماند که ابرقدرتی بنام آمریکا نداریم

منبع:آرمـان
? هر گونه تحرکی به قصد طمع ورزی به کشور ما بی جواب نخواهد ماند/اقدام مقتدرانه سپاه به دنیا فهماند که ابرقدرتی بنام آمریکا نداریم