کل اخبار 111002 اخبار امروز : 6
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 - April - 2024
  • ساعت :

    هدف همایش «معلم ما» تقویت توانمندی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان است

    کرمان (نذیر کرمان) – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت هدف از برگزاری همایش «معلمِ ما (معلم، معمار آینده)» تقویت توانمندی‌ها و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان است. همایش «معلمِ ما (معلم، معمار آینده)» با حضور ۵۰۰ آموزگار و راهبر آموزش ابتدایی استان کرمان برگزار شد. طاهره زحمتکش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و […]

    کرمان (نذیر کرمان) – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت هدف از برگزاری همایش «معلمِ ما (معلم، معمار آینده)» تقویت توانمندی‌ها و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان است.

    همایش «معلمِ ما (معلم، معمار آینده)» با حضور ۵۰۰ آموزگار و راهبر آموزش ابتدایی استان کرمان برگزار شد.

    طاهره زحمتکش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش گفت: ارائه محتوای آموزشی به‌روز به آموزگاران کمک می‌کند تا بتوانند اهداف خود را بهتر پیش ببرند.

    زحمتکش افزود: توانمندسازی معلمان، یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است که «همایش معلم ما» به‌صورت کشوری و به همت قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شده است.

    وی با بیان اینکه راهبران آموزش ابتدایی، بازوهای آموزشی ما هستند، گفت: توانمندسازی همکاران در تدریس و کلاسداری و همچنین در زمینه دانش روز از جمله فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، متاورس و… ضرورت دارد.

    معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند سفیری برای حضور گسترده مردم در انتخابات پرشور پیش رو باشند، خاطرنشان کرد: رویکرد همه ما تربیتی است و همه ما وظیفه امیدآفرینی و قدم برداشتن در مسیر تحقق جهاد تبیین داریم. امروز دشمن از ناامیدی مردم برای کمرنگ کردن و محو دستاوردها و پیشرفت‌ها استفاده می‌کند.

    لازم به ذکر است که همایش «معلم ما (معلم، معمار آینده)» به همت قرارگاه عدالت آموزشی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با همکاری معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان و همچنین با شرکت ۵۰۰ آموزگار و راهبر آموزش ابتدایی استان در سالن اجتماعات امام حسین(ع) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.




    هدف همایش «معلم ما» تقویت توانمندی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان است

    منبع: پــانا
    ? هدف همایش «معلم ما» تقویت توانمندی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان است

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A