نیازهای فناورانه معدنی در دانشگاه شهید باهنر بررسی می شود

کرمان- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه باهنر گفت: با هدف تعامل و شبکه‌سازی در زنجیره ارزش صنایع معدنی، نیازهای فناورانه صنایع معدنی استان برگزار خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، علیرضا سعیدی، رویداد “ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی” استان کرمان را باعث تقویت مشارکت‌های بلندمدت بین […]

کرمان- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه باهنر گفت: با هدف تعامل و شبکه‌سازی در زنجیره ارزش صنایع معدنی، نیازهای فناورانه صنایع معدنی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، علیرضا سعیدی، رویداد “ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی” استان کرمان را باعث تقویت مشارکت‌های بلندمدت بین دانشگاه و صنایع معدنی ارزیابی کرد و گفت: پیوند بین دانشگاه و صنعت در جهت ارائه راه حل‌های نوآورانه چالش‌های صنعت است.

وی گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دانشگاه مادر استان و بزرگترین دانشگاه جنوب‌شرق کشور با اعضا هیأت علمی توانمند و متخصص در بسیاری از رشته‌ها به ویژه رشته‌های مرتبط با صنایع معدنی، می‌تواند با همکاری صنایع، نقشی پررنگ در حل مشکلات فناورانه صنایع معدنی استان داشته باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه استان کرمان را با بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی به عنوان بهشت معادن کشور قلمداد کرد و گفت: در این همایش، صنایع معدنی با ارائه چالش‌های خود، مبنایی کاربردی را برای محققان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه فراهم می‌کند تا به طور مشترک با صنعت به راه‌حل‌هایی نوآورانه و خلاقانه جهت حل این چالش‌ها دست یابند.

گفتنی است نخستین رویداد “ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی” استان کرمان با دو پیش رویداد و با هدف تعامل و شبکه‌سازی در زنجیره ارزش صنایع معدنی، آشنایی کارکنان زنجیره ارزش صنایع معدنی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، تعامل کارآفرینان زنجیره ارزش صنایع معدنی با مراکز علمی و فناوری و دریافت پیشنهادات فناورانه برای رفع نیازهای صنایع معدنی برگزار خواهد شد.

کد خبر ۵۹۰۶۴۶۹




نیازهای فناورانه معدنی در دانشگاه شهید باهنر بررسی می شود

منبع: مــهر
? نیازهای فناورانه معدنی در دانشگاه شهید باهنر بررسی می شود