نگاه به بیرون را حتی در شرایط تحریمی حفظ کنیم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل صنایع مادیران معتقد است با نگاه مدیریت کسب‌وکار به حوزۀ سرمایه‌گذاری می‌توان به رشد آن امید داشت. فرشید گل‌زاده در پنل تخصصی سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حاشیۀ نمایشگاه کیش‌‌اینوکس ۲۰۲۳، خروج ایران از شبکۀ جهانی را یک خطر در برابر صنعت و تولید دانست و هشدار داد که این احتمال […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل صنایع مادیران معتقد است با نگاه مدیریت کسب‌وکار به حوزۀ سرمایه‌گذاری می‌توان به رشد آن امید داشت.

فرشید گل‌زاده در پنل تخصصی سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حاشیۀ نمایشگاه کیش‌‌اینوکس ۲۰۲۳، خروج ایران از شبکۀ جهانی را یک خطر در برابر صنعت و تولید دانست و هشدار داد که این احتمال وجود دارد بعد از رفع تحریم‌ها،شاهد سیل واردات انواع محصولات به کشور باشیم.

وی تاکید کرد که برای پیشگیری از این موضوع باید در راستای حفظ بازارها تلاش کرده و روابط خود را با جامعۀ جهانی ادامه دهیم.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از اتاق ایران آنلاین،گل‌زاده در این نشست گفت:«امروز خروج ایران از شبکۀ جهانی به‌عنوان یک خطر در برابر صنعت و تولید قدبرافراشته و این احتمال وجود دارد که بعد از رفع تحریم‌ها و باز شدن مرزهای کشور،شاهد سیل واردات انواع محصولات باشیم».

وی ادامه داد: «بنابراین باید در راستای حفظ بازارها تلاش کرده و روابط خود را با جامعۀ جهانی ادامه دهیم».

مدیرعامل صنایع مادیران همچنین تاکید کرد:«حرکت با رویکرد نگاه به بیرون در بخش اقتصاد بسیار اهمیت دارد و باید رعایت شود. اگر این الگو در شرکت‌های خصوصی حفظ شود،هم در دورۀ تحریم و هم بعد از آن به نفع اقتصاد ایران خواهد بود». /پ




نگاه به بیرون را حتی در شرایط تحریمی حفظ کنیم

منبع:خبر کرمان
?

نگاه به بیرون را حتی در شرایط تحریمی حفظ کنیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی