نوری: سردار سلیمانی هیچ‌وقت قدرت‌طلب نبود/ لزوم معرفی سیره «حاج‌قاسم» به نسل هزاره سوم

وزیر آموزش و پرورش گفت:سردار سلیمانی هیچ‌وقت قدرت‌طلب و کاندیدا نبود و مهمترین کار وی تاسی به حضرت زهرا(س) و دفاع از ولایت بود. به گزارش فت فتو از کرمان، یوسف نوری امشب در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاجقاسم سلیمانی اظهار داشت:  شهید سلیمانی یک عرصه سخت، خشک […]


وزیر آموزش و پرورش گفت:سردار سلیمانی هیچ‌وقت قدرت‌طلب و کاندیدا نبود و مهمترین کار وی تاسی به حضرت زهرا(س) و دفاع از ولایت بود.

به گزارش فت فتو از کرمان، یوسف نوری امشب در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاجقاسم سلیمانی اظهار داشت:  شهید سلیمانی یک عرصه سخت، خشک و بی‌عاطفه را به یک عرصه تربیتی تبدیل کرد و نقش یک معلم، مربی و مدیر تربیتی را بازی کرد.

وی با اشاره به توجه سردار سلیمانی به والدین و برخورد مطلوب وی با کودکان بیان داشت: ویژگی‌های سردار سلیمانی برای ما الگو است و باید در همه حال مورد توجه باشد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سردار سلیمانی هیچ‌وقت قدرت‌طلب و کاندیدا نبود و مهمترین کار وی تاسی به حضرت زهرا(س) و دفاع از ولایت بود و ما معلمان و مربیان باید این ویژگی‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

نوری ابراز داشت: سیره سردار سلیمانی مانند سیره پیامبر(ص)، امیرالمومنین علی(ع) و امام راحل بود و حاج‌قاسم دوستدار رهبری و پیرو آقا بود.

وی اضافه کرد: اگر ویژگی‌های سرار سلیمانی به بچه‌ها منتقل شود همه حاج‌قاسم‌ می‌شوند و رهبری فرمودند حاج قاسم‌های زیادی در کشور داریم و ما باید این حاج قاسم‌ها را شناسایی و معرفی کنیم و سیره سردار سلیمانی را به آینده‌سازان و نسل هزاره سوم بشناسانیم

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





نوری: سردار سلیمانی هیچ‌وقت قدرت‌طلب نبود/ لزوم معرفی سیره «حاج‌قاسم» به نسل هزاره سوم

منبع: فــارس
? نوری: سردار سلیمانی هیچ‌وقت قدرت‌طلب نبود/ لزوم معرفی سیره «حاج‌قاسم» به نسل هزاره سوم