نماینده ولی فقیه در استان کرمان آرایش جنگی کشور در مقابل کرونا را ضعیف ارزیابی کرد

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان آرایش جنگی کشور در مقابل کرونا را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: آرایش جنگی کشور در مقابل ویروس کرونا جدی نیست و نشتی دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” امروز ۲۳ مردادماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان عنوان کرد: هر تصمیمی که ستاد […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان آرایش جنگی کشور در مقابل کرونا را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: آرایش جنگی کشور در مقابل ویروس کرونا جدی نیست و نشتی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” امروز ۲۳ مردادماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان عنوان کرد: هر تصمیمی که ستاد استانی مقابله با کرونا بگیرد در خدمت هستیم.
وی با بیان اینکه وضعیت بیماری اصلا خوب نیست، اظهار کرد: برای مقابله با این بیماری به همکاری همگان نیاز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: اعتقاداتمان و انقلاب ما را بر این می‌دارد که وقتی فرمانی از عالی‌ترین مقام کشور یعنی مقام معظم رهبری صادر شد به عنوان یک سرباز همه پا به رکاب باشیم و در خدمت آن دستور قرار گیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری احساس کردند که باید حتما خودشان ورود کنند لذا به صورت جدی ورود کردند و ما وظیفه داریم در کشور انقلابی که ولایی می اندیشید و اعتقاد به ولایت دارد، به دستور ایشان جامه عمل بپوشانیم.

علیدادی سلیمانی ایران را یک کشور متمدن دانست و بیان کرد: از الزامات تمدن است که در هجمه ای این چنینی به دستورات تخصصی و کارشناسی جامه عمل بپوشانیم و همه مقید باشیم، ضمن آنکه نگاه انسانی و تمدنی ما اقتضا می کند به نظر خرد جمعی و علم و کارشناسان احترام بگذاریم.

وی با اشاره به آیات قرآن عنوان کرد: وقتی دشمن به ما حمله می کند، شرع و دین دستور می دهد در مقابل آن با همه توان و ظرفیت و آرایش جنگی مناسب قرار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان آرایش جنگی کشور در مقابل کرونا را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: آرایش جنگی کشور در مقابل ویروس کرونا جدی نیست و نشتی دارد که باید در  این جلسه تصمیم گرفته شود که جلوی بخش قابل ملاحظه ای از این نشتی ها گرفته شود لذا مصوبات ستاد مقابله با کرونا را به صورت جدی اجرا کنید.

وی با تاکید برآنکه استطاعت ما فراتر از آن چیزی است که در صحنه می بینیم، تصریح کرد: در حال گذراندن بدترین روزها هستیم و همه می دانیم باید مبارزه کنیم و امر مجهولی در نوع مبارزه و آسیبی که می بینیم نیست. آسیب را می شناسیم و ضعف ها و نشتی ها را می دانیم اما چرا جلوگیری نمی کنیم؟ جای سئوال است.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? نماینده ولی فقیه در استان کرمان آرایش جنگی کشور در مقابل کرونا را ضعیف ارزیابی کرد