نماینده رفسنجان: گسترش گفتمان اسلامی اسرائیل را به ورطه نابودی کشاند

کرمان – فت فتو – نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، عنصر دین و اسلام وارد معادلات سیاسی جهان بویژه مسئله فلسطین شد و گسترش گفتمان اسلامی و دینی در دنیا نشان می دهد اسرائیل در حال نابودی و محو شدن از صفحه روزگار است. به گزارش […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، عنصر دین و اسلام وارد معادلات سیاسی جهان بویژه مسئله فلسطین شد و گسترش گفتمان اسلامی و دینی در دنیا نشان می دهد اسرائیل در حال نابودی و محو شدن از صفحه روزگار است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسین جلالی روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در رفسنجان افزود: ابرقدرت ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا را از دین و مذهب ترساندند و سال ها به جنگ دین رفتند.

وی اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی که عمر رژیم اشغالگر اسراییل ۳۰ ساله شده بود، تمام گفتمان های غیر اسلامی و غیر دینی در خصوص آزادی فلسطین به شکست انجامید.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: گفتمان غیردینی و غیر اسلامی برای آزادی فلسطین کاری نکرد بلکه بسیاری از کشورهای عربی بخشی از سرزمین خود را از دست دادند از جمله شبه جزیره سینا از مصر به اسراییل رفت، بلندی های جولان از سوریه به سمت اسراییل رفت، کرانه باختری رود اردن به اسراییل رفت، جنوب لبنان به سمت اسراییل رفت و اسراییل در اوج غرور و مستی خودش شعار گرفتن از نیل تا فرات، از کانال سوئز تا عراق را سر داد.

وی ادامه داد: در این هنگام نسیم انقلاب اسلامی وزیدن گرفت و در این دنیای پر از ظلم ظهور و در همان روز اول اعلام کرد که ما ارتباطمان را با اسرائیل قطع می کنیم و ایران اسلامی که با توطئه ها، جنگ ها و خودمختاری ها مواجه بود، راهبرد خود را با شعار بازگشت قدس به مسلمانان و نابودی اسرائیل اعلام کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از اینکه شکست گفتمان های غیر اسلامی در فلسطین منجر به شکست شد با پیروزی انقلاب اسلامی، عنصر دین و اسلام وارد معادلات سیاسی جهان بویژه مسئله فلسطین شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ سال ناسیونالیستی، کمونیستی و ملی گرایی جواب نداد و گفتمان اسلامی با عنصر خداباوری و خدا محوری وارد عرصه شد تصریح کرد: این گفتمان به شکل گیری انتفاضه، مقاومت، جهاد، شهادت و پیروزی های پی در پی برای فلسطین شد.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: با ورود عنصر اسلام، سپاه به کمک فلسطین و حزب الله شتافت و با تجهیز این کشور به تسلیحات نظامی و موشکی حزب الله بعد از ۷۰ سال جنگ با اسرائیل، شکست را به پیشانی اسرائیل نشاند و امروز اسرائیل در محاصره موشک های انصارلله، یمن، عراق، حزب الله، غزه و حماس است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل در حال محو شدن از صحفه روزگار و جغرافیای سیاسی و خاکی دنیا است و در دولت سیزدهم که دولت ظهور است نابودی اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

نماینده مجلس بیان کرد: نقش گفتمان اسلامی، دین و اسلام بر گفتمان غیر اسلامی و غیر دینی غالب شد و اسرائیل نتوانست یک وجب از خاک فلسطین را چپاول کند.

به گزارش فت فتو، مردم رفسنجان در روز جهانی قدس مسیر میدان بسیج ( شهید صیاد شیرازی ) را تا مصلی راهپیمایی کردند و خشم و انزجار خود را از ظلم های اسرائیل در حق کشورهای اسلامی بخصوص فلسطین نشان دادند.




نماینده رفسنجان: گسترش گفتمان اسلامی اسرائیل را به ورطه نابودی کشاند

منبع: ایرنـا
? نماینده رفسنجان: گسترش گفتمان اسلامی اسرائیل را به ورطه نابودی کشاند