نمایش خلاقیت دانش آموزان کرمانی در جشنواره علمی سردار سلیمانی

۸۲۲ دانش آموزان کرمانی در جشنواره علمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خلاقیت خود را به نمایش گذاشتند. فت فتو کرمان -سید حسین شجاعت الحسینی دبیر جشنواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:۳۵۰ تیم دانش آموزی مقطع اول و دوم متوسطه دختر و پسر در ۵ رشته چرخ بال، ماشین کنترلی، سازه‌های ماکارونی، نجات تخم […]

۸۲۲ دانش آموزان کرمانی در جشنواره علمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خلاقیت خود را به نمایش گذاشتند.

فت فتو کرمان -سید حسین شجاعت الحسینی دبیر جشنواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:۳۵۰ تیم دانش آموزی مقطع اول و دوم متوسطه دختر و پسر در ۵ رشته چرخ بال، ماشین کنترلی، سازه‌های ماکارونی، نجات تخم مرغ و موشک آبی به مدت دو رو درمصلی کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او با اشاره به این که این مسابقات به همت هیات بیت الله الحرام کرمان با هدف ایجاد خلاقیت در بین دانش آموزان برگزار شده است گفت:دانش آموزان بعد از ۲ سال کرونا فرصت یافتند تا علاوه بر آشنایی با فعالیت هیات‌ها در یک کار گروه فرهنگی و علمی حضور یابند.

شجاعت الحسینی می‌گوید: در پایان مسابقات ۶۰ گروه برتر معرفی می‌شوند که هدایایی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

او با اشاره به این که ۷۰ کارگاه آموزشی به همت ۴ تیم برای دانش آموزان برگزار شده است گفت:قصد داریم تا سومین سالگرد سرار سلیمانی ۴ جشنواره علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری را برگزار کنیم.

به گفته دبیر جشنواره سردار سلیمانی هیات‌ها باید به سمتی بروند تا جوانان و نوجوانان جذب شوند و تنها فعالیت هیات‌ها برگزاری مجالس روضه و عزاداری نباشد.

انتهای پیام/ی




نمایش خلاقیت دانش آموزان کرمانی در جشنواره علمی سردار سلیمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نمایش خلاقیت دانش آموزان کرمانی در جشنواره علمی سردار سلیمانی