نمایشگاه فرهنگی‌تبیینی «برای ایران» در رفسنجان گشایش یافت

نذیر کرمان/کرمان نمایشگاه فرهنگی تبیینی «برای ایران» شامگاه دوم اسفندماه در سالن ورزشی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان افتتاح شد. با هدف یادآوری این نکته که هویت، استقلال و آبروی ما ایرانیان به اتحادمان در کشور گره خورده و همه در صحنه هستیم و با حضورمان‌ به امنیت، رشد و توسعه و […]

نذیر کرمان/کرمان نمایشگاه فرهنگی تبیینی «برای ایران» شامگاه دوم اسفندماه در سالن ورزشی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

با هدف یادآوری این نکته که هویت، استقلال و آبروی ما ایرانیان به اتحادمان در کشور گره خورده و همه در صحنه هستیم و با حضورمان‌ به امنیت، رشد و توسعه و اقتدارمان در دنیا رأی می‌دهیم، نمایشگاه فرهنگی‌تبیینی «برای ایران» از امشب تا ۹ اسفند پذیرای علاقمندان است.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات‌اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: همزمانی اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) را با انتخابات مجلس شورای اسلامی به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات اسفندماه حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کنند.

مسلم علی‌مهدی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه یادآوری این نکته است که هویت، استقلال و امنیت کشورمان به اتحاد مردم در ایران اسلامی گره خورده و همه ما در صحنه هستیم و به امنیت، اقتدار، رشد و توسعه و پیشرفت‌های کشور در دنیا رأی می‍‌دهیم.

وی بیان کرد: بیش از هر چیز مشارکت در انتخابات مهم است و هویت جمهوری اسلامی به انتخابات سال ۵۸ گره خورده و این حضور سال‌ها ادامه داشته‌ و خواهد داشت.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات‌اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در تشویق مردم و حضور در پای صندوق‌های رأی تاثیر و نقش بسزایی دارند، ادامه داد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و منکر این موضوع نیستیم اما برخی رسانه‌ها با برجسته‌سازی، فضا را سیاه‌نمایی و غبارآلود می‌کنند و مشکلات را بزرگتر از آنچه هست نشان می‌دهند.

علی‌مهدی بیان کرد: اما واقعیت این است که با نگاه به گذشته و مقایسه کمبودها و کاستی‌های آن زمان و وضعیت فعلی که به کجا رسیده‌ایم‌ نشان می‌دهد پیشرفت‌های قابل توجهی در همه زمینه‌ها داشتیم و اینکه آینده این مسیر روشن است.

وی ادامه داد: آنچنان که دشمن در رسانه‌هایشان علیه ایران ناامیدی تزریق می‌کنند، وضعیت اینگونه نیست و ابهامات دشمن در اذهان و افکار ایرانیان باید پاسخ داده شود و ذهن آن‌ها روشن شود لذا پاسخگویی به شبهات مردم از جمله گرانی‌ها، عدم اشتغال و غیره در شب‌های آینده توسط اساتید دانشگاه‌های رفسنجان ارائه می‌شود تا مردم با آگاهی هرچه بیشتر برای حضور در انتخابات با آمادگی لازم قدم بردارند.

گفتنی‌ است در این نمایشگاه که به همت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دایر شده بیش از ۵۰ پوستر حاوی شعارهای انتخاباتی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام




نمایشگاه فرهنگی‌تبیینی «برای ایران» در رفسنجان گشایش یافت

منبع: ایـسنا
? نمایشگاه فرهنگی‌تبیینی «برای ایران» در رفسنجان گشایش یافت