نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه باهنر کرمان گشایش یافت

نذیر کرمان/کرمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای امروز ۱۱ آذرماه با حضور معاون سازمان انرژی اتمی و مسئولان استانی، در دانشگاه شهید باهنر کرمان گشایش یافت. دکترقاسم محمدی‌نژاد رئیس پژوهشگاه افضلی‌پور دانشگاه باهنر در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان فخری‌زاده و شهریاری اظهار کرد: صنعت هسته‌ای عزت و آبروبخشی برای کشور به دنبال داشته […]

نذیر کرمان/کرمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای امروز ۱۱ آذرماه با حضور معاون سازمان انرژی اتمی و مسئولان استانی، در دانشگاه شهید باهنر کرمان گشایش یافت.

دکترقاسم محمدی‌نژاد رئیس پژوهشگاه افضلی‌پور دانشگاه باهنر در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان فخری‌زاده و شهریاری اظهار کرد: صنعت هسته‌ای عزت و آبروبخشی برای کشور به دنبال داشته و این دستاوردها نشان اقتدار کشور است و هر ایرانی آزاده‌ای به این دستاوردها افتخار می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم در هر حوزه‌ای که شاهد پیشرفت هستیم، زمینه تبیین آن را فراهم کنیم، گفت: در حوزه هسته‌ای کرمان ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین دارد و می‌تواند از استان‌های هدف انرژی هسته‌ای باشد.

رئیس بسیج اساتید استان کرمان تصریح کرد: دیگران می‌خواهند القا کنند که صنعت هسته‌ای یک صنعت نظامی است اما در حوزه‌های دیگری مانند کشاورزی نیز صنعت بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: امیدواریم در حوزه کشاورزی، محیط زیست، سلامت، ریزگردها و… بتوانیم از صنعت هسته‌ای استفاده کنیم و پژوهشگاه افضلی‌پور نیز آماده اقدامات در این حوزه‌ها است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام حسن عسکری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش دشمن برای اینکه مردم متوجه دستاوردهای هسته‌ای نشوند، اظهار کرد: دشمن ناامیدی را به‌صورت جدی در جامعه و در بین جوانان دنبال می‌کند و برپایی این نمایشگاه در دانشگاه بسیار هوشمندانه بود زیرا هم جوانان با دستاوردهای علمی و هسته‌ای آشنا می‌شوند و هم اینکه یأس و ناامیدی به خود دشمنان باز می‌گردد.

وی با اشاره به تلاش بسیاری از بزرگان و نخبگان در صنعت هسته‌ای، افزود: آنها به دنبال نام نبودند اما دشمن چشم دیدن این نخبگان و بزرگان را ندارد و بسیاری جان خود را در این راه تقدیم کردند و این امر مسئولیت‌های ما را بیشتر می‌کند که در راستای امیدآفرینی و بیان دستاوردها تلاش کنیم و این موضوع برای همه ما تکلیف است.

نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ از امروز تا ۱۵ آذرماه جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان دایر خواهد بود.

انتهای پیام




نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه باهنر کرمان گشایش یافت

منبع: ایـسنا
? نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه باهنر کرمان گشایش یافت