نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در کرمان برگزار می‌شود

کرمان- رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ آذرماه جاری، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، حسین اکبری فرد صبح دوشنبه در نشست خبری که با حضور “محمدتقی شجاعی” مدیر امور نمایشگاه‌های سازمان انرژی اتمی، در دانشگاه شهید […]

کرمان- رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ آذرماه جاری، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، حسین اکبری فرد صبح دوشنبه در نشست خبری که با حضور “محمدتقی شجاعی” مدیر امور نمایشگاه‌های سازمان انرژی اتمی، در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد بیان کرد: ایران جزو کشورهای پیشرو در علوم پایه و بنیادی است.

وی ادامه داد: مسیری را که بسیاری از کشورها در حوزه علوم بنیادی در دوره طولانی طی کرده اند، دانشمندان ما موفق به طی آن با سرعت بیشتر شده اند.

اکبری فرد تصریح کرد: به لطف خدا ما در فناوری به ویژه فناوری هسته‌ای دارای دستاوردهایی هستیم که حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی افرادی بوده که بعضاً عمر خود را در این راه گذاشته‌اند و امروز به این دستاوردها افتخار می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه افزود: چنانچه دستاورهای یاد شده به خوبی به نمایش گذاشته شود، امیدآفرینی مدنظر مقام معظم رهبری و نیاز امروز جامعه محقق خواهد شد.

اکبری فرد با اشاره به اینکه طبق رسالت دانشگاه و سازمان انرژی اتمی، تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری برگزار و بخشی از دستاوردها در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است گفت: از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ آذرماه جاری، به مناسبت هفته پژوهش نیز نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

کد خبر ۵۹۵۱۱۰۹




نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در کرمان برگزار می‌شود