نمادهای مکتب شهید سلیمانی در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود

نذیر کرمان/کرمان مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی گفت: نمادهای مکتب شهید سلیمانی باید در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود، باید به سمتی برویم که نشان و شاخص دانش آموزی شهید سلیمانی را طراحی کنیم از جمله این نمادها غیرت حاج قاسم است. حجت الله الماسی پیش از ظهر امروز ۱۶ اسفندماه در […]

نذیر کرمان/کرمان مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی گفت: نمادهای مکتب شهید سلیمانی باید در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود، باید به سمتی برویم که نشان و شاخص دانش آموزی شهید سلیمانی را طراحی کنیم از جمله این نمادها غیرت حاج قاسم است.

حجت الله الماسی پیش از ظهر امروز ۱۶ اسفندماه در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی است که دنیا را به تحیر واداشت.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی بسیار ساده‌ای توام با فروتنی و اخلاص داشت، یک عمر مجاهدت کرد، مرد اشک بر سید الشهدا و حضرت زهرا و مالک اشتر زمان بود، او کسی بود که به دستور نایب امام زمان (عج) به دل آتش می‌رفت که همه این موارد پیام‌های جدی دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: حاج قاسم به وعده‌های الهی باور داشت و به صورت عملی، بسیاری از فضایل را در شخصیتش پیاده کرده بود، او آموخته بود در روزهای خیلی سخت با حضور امام زمان می‌توان سختی‌ها را تحمل کرد.

وی افزود: سردار دل‌ها آموخته بود امامش حاضر و در کنارش است، روح بلند او متصل به منبع بیکران فیض الهی بود و این اتصال خاص او از طریق رهبرش حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بود.

الماسی گفت: حاج قاسم نماد خدا محوری و خداباوری ، نماد اطاعت محض از رهبری و ولایت مداری بود وی یک رساله عملی است برای همه کسانی که می‌خواهند عاقبت به خیر شوند.

انتهای پیام




نمادهای مکتب شهید سلیمانی در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود

منبع: ایـسنا
? نمادهای مکتب شهید سلیمانی در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود