نقش مهم خیریه‌ها در مبارزه با فقر

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: خیریه‌ها نقش مهمی در مبارزه با فقر و افزایش روحیه وحدت و همدلی بین اقشار جامعه دارند. فت فتو کرمان –  عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در دیدار با مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهر کوهبنان و بازدید از کارگاه خیاطی این خیریه گفت: […]

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: خیریه‌ها نقش مهمی در مبارزه با فقر و افزایش روحیه وحدت و همدلی بین اقشار جامعه دارند.

فت فتو کرمان –  عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در دیدار با مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهر کوهبنان و بازدید از کارگاه خیاطی این خیریه گفت: موسسات خیریه از جمله نهاد‌های مدنی در جامعه هستند که حلقه اتصال بین مردم و دولت‌ها محسوب می‌شوند که برای توسعه یافتگی نقش بسزایی دارند.

اومی گوید: خیریه‌ها نقش مهمی در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی دارند که به عنوان بازوی دولت می‌توانند در کاهش مشکلات جامعه گام‌بردارند.

شریعتی کوهبنانی گفت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته خیریه‌ها گام‌های موثری در احداث مراکز مذهبی، درمانی، علمی و آموزشی، خدماتی برداشته اند.

اومی گوید: در حقیقت خیریه‌ها نقش مهمی در مبارزه با فقر، کاهش فاصله طبقاتی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، افزایش روحیه وحدت و همدلی بین اقشار جامعه دارند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا شاهد حضور گسترده خیرین در جامعه بودیم که این مهم باعث ارتقای کمک‌های مومنانه در عرصه‌های مختلف، حل و فصل برخی از مشکلات مردم شد.

انتهای پیام/ح




نقش مهم خیریه‌ها در مبارزه با فقر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نقش مهم خیریه‌ها در مبارزه با فقر