نقش مردم در پیش‌برد انقلاب و دستاوردهای نظام

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگویی به تشریح نقش مردم در پیشبرد انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام پرداخت. منصور الهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ ضمن گرامی‌داشت۱۲ فروردین سالروز تشکیل نظام جمهوری اسلامی در خصوص نقش مردم در پیشبرد انقلاب و دستاوردهای انقلاب گفت: همان‌گونه که امام راحل در ابتدای پیروزی […]

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگویی به تشریح نقش مردم در پیشبرد انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام پرداخت.

منصور الهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ ضمن گرامی‌داشت۱۲ فروردین سالروز تشکیل نظام جمهوری اسلامی در خصوص نقش مردم در پیشبرد انقلاب و دستاوردهای انقلاب گفت: همان‌گونه که امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند یعنی جمهوری اسلامی پایه، اساس تولد، پیشرفت و استقرارش را مدیون مقاومت، ایستادگی و همراهی مردم بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در ۴۴ سال ظهور جمهوری اسلامی باید اذعان کرد علی رغم فشارها و مخالفت‌های داخلی و خارجی در ابعاد مختلف صنعتی، پزشکی، کشاورزی، آموزشی و غیره رشد چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به طور خلاصه توانمندی هسته‌ای، داروسازی، تجهیزات پزشکی، نانو تکنولوژی، نظامی، کشتی سازی و دیگر عرصه‌ها موفقیت‌های غیر‌قابل انکاری داشته که حتی دشمنان این ملت زبان به اعتراف گشوده بعضا هم تحسین کرده‌اند.

الهی بیان کرد: در حال حاضر حتی از نظر صادرات علم به کشورهای مختلف، خدمات فنی مهندسی در حوزه نفت، کار کشاورزی در اقصی نقاط جهان در قاره‌های مختلف دارد که البته مدیریت جهادی و انقلابی، منش امام راحل و مقام عظمای ولایت با پشتیبانی ملت صورت می‌گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در حال حاضر اگر کشور در ریل رشد و شکوفایی قرار دارد، اساس این پیشرفت به لحاظ حمایت و نقش مردم در دفاع از نظام و کشور بوده است. 

وی ابراز کرد: امام خمینی(ره) در زمینه امنیت و مقابله با نفوذ دشمن به جهت حضور مردم و سلامت امنیت کشور می‌فرمایند همه مردم باید اطلاعات ۳۶ میلیونی باشند چرا که البته هر چند یک حکم است بود اما مردم در این زمینه  تکلیف خود دانستند که هر توطئه‌ای را می‌دیدند مسئولان امر را مطلع می‌کردند و از فاجعه جلوگیری می‌شد.

الهی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران نقش اساسی در کمک به رزمندگان داشتند و آنها را پشتیبانی می‌کردند، همان‌گونه که در فعالیت‌های جهادی، کمک مومنانه، کرونا و یا حضور در انتخابات نقش اساسی خود را به عرضه ظهور گذاشته و هم چنان در مسیر حفظ جمهوری اسلامی ثابت قدم هستند، همان‌گونه که ۱۲ فروردین در ابتدای شکل‌گیری نظام رأی به ایجاد این نوع حاکمیت با بیش از ۹۸ درصد دادند.

انتهای خبر/م




نقش مردم در پیش‌برد انقلاب و دستاوردهای نظام

منبع:آرمـان
? نقش مردم در پیش‌برد انقلاب و دستاوردهای نظام