عملیات تروریستی کرمان نشأت گرفته از قدرت حاج‌قاسم شهید بود

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندتر بودن حاج‌قاسم‌شهید، نشانه‌اش همین اجرای عملیات تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه کرمان است. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص واقعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: شهیدبودن حاج‌قاسم هم، برای دشمنان زبورش رعب‌آور […]

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندتر بودن حاج‌قاسم‌شهید، نشانه‌اش همین اجرای عملیات تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه کرمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص واقعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: شهیدبودن حاج‌قاسم هم، برای دشمنان زبورش رعب‌آور و دلهره‌آور است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از نام حاج‌قاسم هم می‌ترسند، تأکید کرد: این حادثه تروریستی نشان داد که حاج‌قاسم، مکتب مقاومت شهید سلیمانی و راهش زنده است و حتی از زمان در قید حیات‌بودنش نیز به مراتب اثرگذارتر و توانمندتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توانمندتر بودن حاج‌قاسم‌شهید، نشانه‌اش همین اجرای عملیات تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه، مظلوم و بی‌دفاع، که غیرنظامی خوانده می‌شوند، است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی ادامه داد: دشمنان زبور و ناتوان با اجرای عملیات تروریستی انفجاری مهیب ایجاد کردند، زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و اینان نیز مانند اربابشان رژیم صهیونیستی که در غزه زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع را آماج حمله و بمباران‌های شدید کرده و به‌شهادت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه عُمال رژیم صهیونیستی هم مانند اربابشان مسیر انفجاری را شبیه همان‌چه که در غزه در حال انجام است را برای کرمان در مسیر دلدادگان و زائران حاج‌قاسم طراحی کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار اذعان کرد: دشمنان با تحرکات کورکورانه می‌خواهند جلوی زوال و نابودی اسرائیل را بگیرند اما کورخوانده‌اند، زیرا اسرائیل رفتنی است و هیمنه پوشالی‌اش دیگر برگشت‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی تأکید کرد: سیلی که مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی بر رژیم صهیونیستی نواخت دوره زوال و نابودی او را سرعت بخشید، این رژیم غاصب، جعلی و کودکش دیگر اقتداری به‌دست نخواهد آورد، گرچه هیمنه قبلش هم پوشالی و توخالی بود.

وی در ادامه اذعان کرد: این عملیات تروریستی ثابت کرد، که نه‌تنها جسم بلکه روح و نام حاج‌قاسم همچنان در پیشبرد اهداف تظلم‌خواهی مردم فلسطین، مقاومت را فرماندهی می‌کند و اثرگذار است.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در ادامه اذعان کرد: ما با استفاده از نیروهای مقاومت و تفکر آن علیه اسرائیل می‌جنگیم این جنگ نه از سوی اشخاص، بلکه ما با ترویج و آموزش تفکر ایرانی و اسلامی «مقاومت»، اسرائیل را از روی زمین محو کرده و گروه‌های مقاومت را تقویت خواهیم کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




عملیات تروریستی کرمان نشأت گرفته از قدرت حاج‌قاسم شهید بود

منبع:آرمـان
? عملیات تروریستی کرمان نشأت گرفته از قدرت حاج‌قاسم شهید بود