نقشه گردشگری سلامت کرمان در حال طراحی است

کرمان-فت فتو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت های گردشگری سلامت گفت: نقشه مورد نیاز در این عرصه استان در حال طراحی است. به گزارش فت فتو رحمان جلالی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع توانبخشی و بخش آنژیوگرافی عروق محیطی مغزی افزود: گردشگری سلامت باید رونق […]

کرمان-فت فتو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت های گردشگری سلامت گفت: نقشه مورد نیاز در این عرصه استان در حال طراحی است.

به گزارش فت فتو رحمان جلالی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع توانبخشی و بخش آنژیوگرافی عروق محیطی مغزی افزود: گردشگری سلامت باید رونق گیرد و در این مسیر از همه امکانات بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به حوزه سلامت گفت: سلامت برای ما اقتدار و امنیت به ارمغان می‌آورد.

جلالی اظهارداشت: با همت مجموعه نظام سلامت و با همان نگاه و رویکردی که در حوزه امنیت موفق شدیم و دکترین رهبری را در این عرصه عملیاتی کردیم، در حوزه سلامت هم شاهد تحولات خواهیم بود.

وی با یادآوری جانفشانی‌های کادر درمان در دوران شیوع کرونا، افزود: در ماه اخیر چند روز بدون فوتی کرونایی داشتیم این درحالی است که کشورهای توسعه یافته همچنان فوتی‌های دو یا سه رقمی دارند.

به گزارش فت فتو در سال ۱۳۹۹ دستگاه آنژیوگرافی عروق محیطی مغزی از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مبلغ ۸۹۰ هزار یورو خریداری و ۲ میلیارد تومان برای نصب آن هزینه شد که راه اندازی آن سرمنشا خدمات به اهالی کرمان و برخی استان های همسایه است.




نقشه گردشگری سلامت کرمان در حال طراحی است

منبع: ایرنـا
? نقشه گردشگری سلامت کرمان در حال طراحی است