نفت مسجد سلیمان صفر- گل‌گهر ۵؛ جشنواره گل سیرجانی‌ها با تعویض‌های طلایی

تهران- فت فتو- تیم گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی با نتیجه ۵ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد که ۴ گل این تیم را بازیکنان تعویضی به ثمر رساندند. به گزارش فت فتو، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب هفته هشتم […]

تهران- فت فتو- تیم گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی با نتیجه ۵ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد که ۴ گل این تیم را بازیکنان تعویضی به ثمر رساندند.

به گزارش فت فتو، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند. شاگردان رضا مهاجری که در بازی اخیر دو شکست متوالی را کسب کرده بود، در این بازی خانگی به دنبال بازگشت به جاده برد بودند.

در سوی دیگر سیرجانی‌ها هم که هفته گذشته مقابل استقلال شکست خورده بودند، به دنبال سه امتیاز مسابقه بودند تا نبرد جذابی را شاهد باشیم.

در حالی نفت مسجد سلیمان و گل‌گهر به مصاف هم رفتند که قضاوت این مسابقه را یعقوب آشوری با کمک‌های علی احمدی و صادق رستمی بر عهده داشتند.
پس از اینکه بازی در ۲۰ دقیقه اول آرام دنبال شد، در دقیقه ۲۱ در اولین موقعیت جدی بازی گل‌گهر توانست به گل برسد. پاس در عمق باگناما به امیر شهیم رسید و او توپ را وارد دروازه مسجد سلیمانی‌ها کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

در ادامه تلاش نفت مسجد سلیمان برای زدن گل مساوی تا انتهای نیمه اول نتیجه‌ای در برنداشت تا دو تیم با برتری یک بر صفر گل‌گهر به رختکن بروند.

نیمه دوم را هم گل‌گهر هجومی آغاز کرد اما در جدی‌ترین موقعیت این تیم، شوت اسماعیل بابایی از داخل شش قدم را محسن فروزان دفع کرد تا همچنان دروازه گل‌گهر بسته بماند.

در ادامه تعویض‌های امیر قلعه‌نویی کارساز شد و توانست خیال تیم سیرجانی را از رسیدن به پیروزی راحت کند. علی اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی، محمد خدابنده‌لو و کی‌روش استنلی چهار تعویضی طلایی گل‌گهر بودند که توانستند این تیم را به ۴ گل دیگر برسانند.

در دقیقه ۶۷ پاس عقی مرتضی تبریزی را عاشوری با یک ضربه سر ضرب، تبدیل به گل دوم تیم سیرجانی‌ها کرد.

در ادامه هم خدابنده‌لو دیگر تعویض طلایی قلعه‌نویی در دقایق ۷۴ و ۷۷ دو بار دروازه نفت را باز کرد تا گل‌گهر ۴ بر صفر جلو بیفتد.

در وقت‌های تلف شده هم کی‌روش استنلی با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل‌گهر را به گل رساند تا این تیم در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

مسجد سلیمانی‌ها هم دومین باخت متوالی‌ سنگین‌شان را کسب کردند تا مهاجری و شاگردانش در حال تجربه روزهای سختی باشند.

نفت مسجد سلیمان

جلالی‌راد، میلاد باقری، علی عبدالله‌زاده، عقیل کعبی، حسین شنانی، علیرضا دغاغله، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، سامان نریمان‌جهان، پیمان میری و پیمان رنجبری

گل‌گهر سیرجان
محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، وسلی گومز، امیر شهیم رضا شکاری و اریک باگنا




نفت مسجد سلیمان صفر- گل‌گهر ۵؛ جشنواره گل سیرجانی‌ها با تعویض‌های طلایی

منبع: ایرنـا
? نفت مسجد سلیمان صفر- گل‌گهر ۵؛ جشنواره گل سیرجانی‌ها با تعویض‌های طلایی