نظام اسلامی در خدمت مردم است/ دشمن ناامید شد

کرمان – امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت منسجم و هوشیار در مقابل دشمن ایستاده و آنها را نا امید کرده است. به گزارش فت فتو، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر جمعه بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای کرمان گفت: امروز مردم کرمان […]

کرمان – امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت منسجم و هوشیار در مقابل دشمن ایستاده و آنها را نا امید کرده است.

به گزارش فت فتو، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر جمعه بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای کرمان گفت: امروز مردم کرمان با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند مردم دیار سردار سلیمانی همیشه هوشیار و قاطع پای آرمانهای نظام ایستاده اند و از داشته‌ها و ارزشهای انقلاب حمایت می‌کنند.

وی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را نشان دهنده پشتوانه بزرگ مردمی برای نظام دانست و گفت: این مردم هوشیار و منسجم هستند و دشمن را همیشه نا امید کرده اند و تا آخرین قطره خون پای نظام و ولایت ایستاده اند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: استقلال و عدم وابستگی به دشمن از داشته‌های این مردم است که نعمتی بزرگ محسوب می‌شود و باید شکرگزار بود، مشکلی وجود دارد اما ان مشکلات دید نمی‌شود که ما ارزش‌ها و خوبی‌ها را نبینیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در کشور گفت: هیچ گاه برگزاری انتخابات در کشور متوقف نشده است اما برخی جمهوریت را به انتخاب خودشان گره می‌زنند و اگر انتخاب نشوند جمهوریت را زیر سوال می‌برند.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را پیمانی مجدد با انقلاب دانست و افزود: مردم قدرش شناس ایران عزت خود را از ولایت فقیه و رهبری می‌دانند و همراه پشتیبان ولایت هستند.

کد خبر ۵۴۲۲۴۰۰




نظام اسلامی در خدمت مردم است/ دشمن ناامید شد

منبع: مــهر
? نظام اسلامی در خدمت مردم است/ دشمن ناامید شد