نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران ارشد حوزه آب و برق

فت فتو/کرمان نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران ارشد حوزه آب و برق استان کرمان امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در محل کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان در این نشست که با ریاست جدید مجمع نمایندگان استان حجت الاسلام و […]

فت فتو/کرمان نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران ارشد حوزه آب و برق استان کرمان امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در محل کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان در این نشست که با ریاست جدید مجمع نمایندگان استان حجت الاسلام و المسلمین جناب اقای دکتر غضنفرابادی برگزار شد ابتدا نمایندگان محترم استان کرمان مشکلات آب و برق در حوزه های انتخابیه خود با مدیران ارشد آب و  برق در میان گذاشتند.

در این نشست همچنین مدیران محترم حوزه اب و برق استان کرمان نیز ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان مشکلات موجود و راهکارهای برون رفت از آنها را مطرح کردند و مقرر شد پس از جمع بندی مسائل و مشکلات نشستی مشترک با وزیر نیرو و مجمع نمایندگان استان جهت مرتفع شدن مسائل برگزار شود.

انتهای پیام




نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران ارشد حوزه آب و برق

منبع: ایـسنا
? نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران ارشد حوزه آب و برق