نشست فرهنگی تبیینی شهیداصلانی در کرمان برگزارمی شود

کرمان_ راهیار بنیاد هدایت استان کرمان گفت: نشست فرهنگی تبیینی «شهید اصلانی» با موضوع «پیشرفت محله » با حضور ۲۰۰ نفراز امامان منتخب استان و تیم مسجدی ایشان برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، علیرضاسراجی، روزچهارشنبه افزود: به همت بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و سازمان امور اجتماعی، رویداد توانمندسازی با عنوان […]

کرمان_ راهیار بنیاد هدایت استان کرمان گفت: نشست فرهنگی تبیینی «شهید اصلانی» با موضوع «پیشرفت محله » با حضور ۲۰۰ نفراز امامان منتخب استان و تیم مسجدی ایشان برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضاسراجی، روزچهارشنبه افزود: به همت بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و سازمان امور اجتماعی، رویداد توانمندسازی با عنوان «شهید اصلانی» با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از امامان محلات هدف و سایر کنشگران و فعالان دینی، تربیتی و فرهنگی مساجد، ۱۹ اسفند ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد که در ادامه دوره شهید «آرمان» در کشور با سخنرانی اساتیدی از قم و با حضور مسؤولان امور اجتماعی و مسجدی برگزار می‌شود و پایه و اساس این برنامه جهاد تبیین است.

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان یادآور شد: گعده و نشست‌های موضوعی و تخصصی نیز در حاشیه این دوره میان امامان محلات و مساجد با کنشگران و فعالان فرهنگی برپا خواهد شد که نقش مؤثری در برنامه ریزی کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات هدف دارد.

کد خبر ۶۰۴۷۸۹۵




نشست فرهنگی تبیینی شهیداصلانی در کرمان برگزارمی شود

منبع: مــهر
? نشست فرهنگی تبیینی شهیداصلانی در کرمان برگزارمی شود