نسبت به پیشبرد امور در این دوره کشور خوشبین هستم

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: قدرت جمهوری اسلامی برگرفته از نهادهای حاکمیتی و مردمی است و هم افزایی نهادهای قدرت امور کشور را به صورت تصاعدی پیش می برد و بنده نسبت به پیشبرد امور در این دوره کشور خوشبین تر هستم. دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ششم شهریورماه در نشست با اعضای شورای قضائی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: قدرت جمهوری اسلامی برگرفته از نهادهای حاکمیتی و مردمی است و هم افزایی نهادهای قدرت امور کشور را به صورت تصاعدی پیش می برد و بنده نسبت به پیشبرد امور در این دوره کشور خوشبین تر هستم.

دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ششم شهریورماه در نشست با اعضای شورای قضائی استان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: نمونه جابه جایی دولت های ما دارد به یک مدل اخلاقی اسلامی تبدیل می شود و ارتقاء پیدا می کند و جابه جایی اخیر دولت کم نظیر بود.

وی با اشاره به ارتباط خوب رییس جمهور جدید با وزرا تا مشخص شدن هیئت وزیران و انجام کارها طبق روال، افزود: اگر کارگزاران نظام اسلامی براساس قواعد انتخاب شوند، روند باید همین گونه باشد.

زینی وند تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی برگرفته از نهادهای حاکمیتی و مردمی است و هم افزایی نهادهای قدرت امور کشور را به صورت تصاعدی پیش می برد و اگر همه، اسناد بالادستی را بپذیرند، امور بهتر پیش می رود و بنده نسبت به پیشبرد امور در این دوره کشور خوشبین تر هستم. ضمن اینکه هماهنگی ها خیلی کمک می کند و خیرش به همه می رسد.

استاندار کرمان با تشکر از همراهی و هماهنگی مسئولان استان عنوان کرد: در ۹ ماه اخیر بنده موضوع بسته ای در استان ندیدم و کارهای خوبی دارد در حوزه های مختلف با تعامل قوا انجام می شود و یکی از نمونه های کار با همراهی دسگاه قضائی، ساماندهی شهرک صنعتی کرمان است.

وی با اشاره به پشتیبانی و همراهی دستگاه قضائی در انجام امور و پیگیری مصوبات گفت: بیش از ۷۰ درصد مصوبات ضمانت اجرایی ندارد و می توانیم با تعامل دستگاه قضائی کارهار را بهتر دنبال کیم.

زینی وند با اشاره به اینکه از نظرات نهادهای نظارتی استفاده می کنیم، افزود: روحیه مچ گیری در رویه کاری دستگاه های نظارتی کرمان ندیدم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در روند برگزاری انتخابات و مقابله با کرونا اوج همکاری دستگاه قضائی استان کرمان را داشتیم و از همه تشکر می کنم، گفت: بنده تا آخرین دقیقه مسئولیتم کار می کنم و رفتن و ماندن برای من تفاوتی ندارد. ما برای نظام کار می کنیم.

انتهای پیام




نسبت به پیشبرد امور در این دوره کشور خوشبین هستم

منبع:ایـسنا
? نسبت به پیشبرد امور در این دوره کشور خوشبین هستم