نخبگان توانمند برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام کنند

کرمان- خطیب جمعه کرمان گفت: مجلس تخصص‌های مختلفی می‌خواهد و نخبگانی که توانمند هستند پیش قدم شوند و ثبت نام کنند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: مجلس تخصص‌های مختلفی می‌خواهد […]

کرمان- خطیب جمعه کرمان گفت: مجلس تخصص‌های مختلفی می‌خواهد و نخبگانی که توانمند هستند پیش قدم شوند و ثبت نام کنند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: مجلس تخصص‌های مختلفی می‌خواهد و نخبگانی که توانمند هستند پیش قدم شوند و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: از الان همه کسانی که می‌توانند در افزایش مشارکت مردم نقش آفرین باشند از جمله احزاب وارد عمل شوند؛ امیدافرینی کنند و مسئولان هم با خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت مردم در جهت افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: با همدلی همه مردم یک انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود.

خطیب جمعه کرمان همچنین سالگرد شهادت امام سجاد (ع) را با استناد به یکی از روایت‌ها گرامی داشت و گفت: ایشان از لحظه شهادت امام حسین (ع) مسؤلیت امامت جامعه را برعهده داشتند و توانستند با همراهی حضرت زینب انقلاب کربلا و حادثه عاشورا را زنده نگهدارند و ما تلاش‌های تربیتی و مکارم اخلاق ایشان را در کتاب صحیفه سجادیه به خوبی می‌بینیم.

وی با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و همچنین بزرگداشت شهدای مدافع حرم اضافه کرد: ما مدیون رزمندگان و شهدا هستیم چرا که اسلام از ابتدا با مقاومت به پیروزی رسیده و همچنان با مقاومت و پایداری شعاع اسلام در حال گسترش است.

حجت الاسلام عرب پور در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نشانه‌های نفاق و منافقین گفت: قرآن و روایات اسلامی منافقین را اهل دروغ تزویر و منفعت طلب می‌دانند که خلف وعده می‌کنند و در امانت خیانت می‌کنند و در تاریخ انقلاب اسلامی هم به خوبی چهره منافقین به ویژه در همراهی با دشمن در دفاع مقدس برای ملت ما روشن شده است و منافقین همچنان با دروغ پراکنی در فضای مجازی در حال خیانت به کشور مردم و نظام هستند و ملت حتماً فریب این افراد را نخواهند خورد.

کد خبر ۵۸۵۸۹۰۸




نخبگان توانمند برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام کنند

منبع: مــهر
? نخبگان توانمند برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام کنند