نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب جنوب کرمان

سرپرست اداره کل راهداری کرمان گفت: راهداران ۳۵ خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند. فت فتو کرمان – مجتبی محمودی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به افزایش سیلاب و جاری شدن روان آب‌ها در شهرستان‌های […]

سرپرست اداره کل راهداری کرمان گفت: راهداران ۳۵ خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

فت فتو کرمان – مجتبی محمودی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به افزایش سیلاب و جاری شدن روان آب‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستان‌های جیرفت، رودبار، فاریاب، منوجان و ساردوئیه ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

او می‌گوید: این خودرو‌های گرفتار در سیلاب در جاده‌های فرعی و در بستر رودخانه گرفتار سیلاب شده بودند که خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده‌های آنان وارد نشد.

به گفته محمودی ۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف که از جاده خارج شده اند و یا به علت خرابی و فرو رفتن در گل و لای متوقف شده بودند با تلاش عوامل راهداری ساردوئیه آزادسازی در راهدارخانه سربیژن اسکان داده شدند.

او می‌گوید: سیلاب ناشی از بارندگی‌های شب گذشته همچنان در حال ورود به حوزه راه‌های جنوب کرمان است، رانندگان در مناطق و شهرستان‌های جنوبی همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به خسارت سیلاب به راه‌ها در جنوب کرمان رانندگان در محلی که راهداران حضور دارند و توصیه بر تردد نکردن از بستر آبنما‌ها و جاده‌های در معرض خطر سیلاب دارند با راهداران همکاری و از اصرار بر تردد خودداری کنند.

انتهای پیام/ی




نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب جنوب کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب جنوب کرمان