نجات کشاورز حادثه‌دیده در ارتفاعات رابر توسط نیروهای هلال‌احمر

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۶ ساعته نیروهای امدادی برای نجات جان کشاورز ۴۳ ساله در ارتفاعات کوه‌های پشته گجینویه شهرستان رابر خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدامیرخانی بیان کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر مبنی بر سقوط یک کشاورز ۴۳ […]


معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۶ ساعته نیروهای امدادی برای نجات جان کشاورز ۴۳ ساله در ارتفاعات کوه‌های پشته گجینویه شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدامیرخانی بیان کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر مبنی بر سقوط یک کشاورز ۴۳ ساله در ارتفاع ۲ هزار متری کوه‌های پشته گجینویه رابر در روز جمعه بلافاصله ۲ تیم امدادونجات از محل پایگاه‌های شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه این عملیات به مدت ۶ ساعت به طول انجامیده است، افزود: این کشاورز در حین چیدن گردو از درخت در ارتفاع سقوط کرده و در ناحیه کمر دچار تروما شده است.

 امیرخانی خاطرنشان کرد: نیروهای هلال‌احمر مصدوم را پس از انجام اقدامات کمک‌های اولیه به دامنه کوه انتقال و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





نجات کشاورز حادثه‌دیده در ارتفاعات رابر توسط نیروهای هلال‌احمر

منبع: فــارس
? نجات کشاورز حادثه‌دیده در ارتفاعات رابر توسط نیروهای هلال‌احمر