نجات نوجوان ۱۴ ساله بمی از دست آدم‌ربایان

دادستان عمومی و انقلاب بم از نجات یک نوجوان چهارده ساله از دست آدم‌ربابان پس از گذشت پنج روز خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی در روز شنبه این هفته مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان بم که […]


دادستان عمومی و انقلاب بم از نجات یک نوجوان چهارده ساله از دست آدم‌ربابان پس از گذشت پنج روز خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی در روز شنبه این هفته مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان بم که همراه با تیراندازی همراه بود، بلافاصله با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد:در تحقیقات اولیه صورت گرفته از سوی کارآگاهان زبده پلیس، هویت آدم‌ربایان مشخص گردید و سه نفر از عوامل دخیل در ربایش پسربچه ۱۴ ساله بمی شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان بم گفت: پس از انجام اقدامات فنی مشخص شد آدم‌ربایان این نوجوان را به استان سیستان وبلوچستان و شهرهای مرزی منتقل کرده‌اند و قصد خروج از کشور را دارند که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی و پلیس و انجام اقدامات مناسب این پسربچه از جنگال آدم‌ربایان نجات یافت‌.

جعفری‌زاده در پایان از تلاش‌های قاضی پرونده، نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین همکاری‌های سران طوایف و ریش‌سفیدان محلی که برای آزادی این نوجوان تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 





نجات نوجوان ۱۴ ساله بمی از دست آدم‌ربایان

منبع: فــارس
? نجات نوجوان ۱۴ ساله بمی از دست آدم‌ربایان