نبی اکرم(ص) ندای توحید را در عالم طنین‌انداز کرد

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: پیامبر اسلام(ص) ندای توحید و نبوّت را در عالم طنین‌انداز کرد. به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غزه شامگاه امشب در محل حسینیه شهداء جیرفت با حضور مردم شهید […]

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: پیامبر اسلام(ص) ندای توحید و نبوّت را در عالم طنین‌انداز کرد.

به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غزه شامگاه امشب در محل حسینیه شهداء جیرفت با حضور مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر واضحی آشتیانی گفت: پیامبر اسلام(ص) ندای توحید و نبوّت را بنابر دستورات الهی در عالم طنین‌انداز و فراگیر کرد.

استاد حوزه و دانشگاه قم افزود: پیامبر گرامی اسلام براساس رسالتی که داشتند به زن و مرد در جامعه عزّت و بزرگی عطاء کرد.

وی بیان کرد: فرزند برای والدین خصوصاً دختر به عنوان انیس و مونس پدر و مادر و مایه خیرات و برکات جامعه به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واضحی آشتیانی مطرح کرد: پدرها وقتی وارد خانه می‌شوند احترام خاصی به فرزند دختر دارند و در همه امورات این فرزند از اولویت خاصی برخوردار است.

استاد حوزه و دانشگاه قم ابراز کرد: بندگان با داشتن تقوا موجبات رضای خداوند تبارک و تعالی را فراهم می‌آورند و این تقوای الهی بسیار ارزشمند است.

وی اذعان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در عالم نبوت و ندای توحید را به جهانیان سر داد و این ابلاغ الهی را به خوبی در جهت بیداری اسلامی ارائه دادند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین واضحی آشتیانی مطرح کرد: یکی از مهمترین اهداف پیامبر گرامی اسلام (ص) گسترش حکومت نبوی و بالا بردن اعتماد به نفس مردم بود.

استاد حوزه و دانشگاه قم در ادامه بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) باورهای مردمی را همراه با اعتماد بنفس بالا برد و لشکر اسلام را پیش به سوی جلو حرکت داد.

وی افزود: یکی از اهداف پیامبر گرامی اسلام(ص) برقراری عدالت در بین آحاد مردم جامعه بود و با دستورات الهی این مسیر را به‌خوبی پیش برد.

انتهای پیام/ امیری




نبی اکرم(ص) ندای توحید را در عالم طنین‌انداز کرد

منبع:آرمـان
? نبی اکرم(ص) ندای توحید را در عالم طنین‌انداز کرد