نبرد حساس در بالای جدول

مس کرمان برای هموار کردن راه صعود به لیگ برتر امشب در حضور تماشاگران خود به مصاف ملوان انزلی می رود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود. این دیدار که به علت […]

مس کرمان برای هموار کردن راه صعود به لیگ برتر امشب در حضور تماشاگران خود به مصاف ملوان انزلی می رود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

این دیدار که به علت حضور مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی با چند روز  تاخیر  نسبت به سایر دیدار‌های هفته بیست و ششم برگزار می‌شود حساسترین دیدار این هفته نیز محسوب می‌شود.

شاگردان فرزاد حسین‌خانی  که حالا تمام تمرکزشان در بازی‌های لیگ یک خلاصه می‌شود امشب می‌توانند با گذشتن از سد ملوان صدر نشین فاصله خود را تا صدر به دو امتیاز برسانند.

انزلی چی‌ها نیز در صورت برد اصلی‌ترین رقیبشان در بالای جدول ۵۹ امتیازی می‌شوند و فاصله‌ای ۱۳ امتیازی تا تیم سوم جدول پیدا می‌کنند و شانس‌شان برای صعود به لیگ برتر دوچندان می‌شود.

بازی دو تیم در دور رفت در  انزلی با تساوی یک -یک همراه بود و امشب مس که پس از مدت‌ها در حضور تماشاگران پرشور خود به میدان می‌رود امیدوار  به کسب پیروزی است تا علاوه برکم کردن فاصله با صدر، اختلاف خود با تیم سوم جدول را نیز بیشتر کند.

این دیدار  حساس و مهم امشب از ساعت ۲۰ به میزبانی ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در حضور تماشاگران کرمانی برگزار خواهد شد.




نبرد حساس در بالای جدول

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? نبرد حساس در بالای جدول