نباید خون شهيدان عزيز انقلاب اسلام پايمال شود

در وصیت‌نامه شهید «محسن میرزایی» آمده است: خواهران بايد حجاب خود را رعايت كنيد، شما نبايد كاری كنيد كه خون اين شهيدان عزيز اين انقلاب اسلامی را پايمال شود و شما نزد خداوند بزرگ وظيفه مهمی داريد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «محسن میرزایی» بيستم‌ […]

در وصیت‌نامه شهید «محسن میرزایی» آمده است: خواهران بايد حجاب خود را رعايت كنيد، شما نبايد كاری كنيد كه خون اين شهيدان عزيز اين انقلاب اسلامی را پايمال شود و شما نزد خداوند بزرگ وظيفه مهمی داريد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «محسن میرزایی» بيستم‌ مرداد ۱۳۴۸ ، در روستا ‌گيسك ‌از توابع‌ شهرستان ‌زرند متولد شد. وی تا پايان مقطع راهنمايی درس خواند و به‌ عنوان بسيجي‌ در جبهه‌ حضور يافت. سرانجام در نوزدهم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت تركش خمپاره شهيد شد.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «محسن میرزایی» را مرور می‌کنیم:
اولين سلام و درود به رهبر كبير انقلاب اسلامي و چند سلام به شهيدان اين شهرك طالقانی و تمام شهدا جمهوري اسلامی كه با خون خود درخت نوبهار اين انقلاب را آبياری می‌كنند و با سلام به رزمندگان پرتوان انقلاب اسلامی كه شب و روز دشمن را به خاك ظلمت می‌كشند.
 
اولين وصيتم اين است كه اي مادر و پدر خواهر و برادرم و تمام اقوام ودوستان وقتی كه من به سوی خدا شتافتم و به شهادت رسيديم برای من گريه نكنيد كه دشمنان جمهوری اسلامی خوشحال می‌شوند و شما بايد كاری كنيد كه دشمنان امام شب و روز گريه كنند.
 
 پدر و مادر من را ببخشيد و من را به خدای بزرگ سپاريد و از تمام دوستان عزيزم می‌خواهم كه سلاح به زمين افتاده شهيدان سرد شود و ديگر اينكه يار و وفادار امام باشيد و دست از امام برنداريد و در همه زمان اين امام را ياری كنيد.
 
من راضی نيستم كسانی كه ضد انقلاب هستند در تشيع جنازه من شركت كنند و از تمام مردم اين شهرك می‌خواهم كه دعاهاي كميل و ندبه و توسل با شكوه‌تر بخوانيد كه رضای خداوند در آن است و از مردم درخواست مي‌كنم كه جلوی منافقين را كه درصدد ضربه به اين انقلاب هستند بگيريد تا يك سيلی محكمی به دهان دشمنان اسلام بخورد و تا دست از اين جنايت بي‌شمار خود بردارند تا اين كه جوانان جمهوری اسلامی را به فساد تباهي نكشند.
 
خواهران حجاب تو رنگين‌تر از خون من است، شما خواهران بايد حجاب خود را رعايت كنيد كه بعضی جوان‌ها از بی‌حجابی شما سوء استفاده نكنند، شما نبايد كاری كنيد كه خون اين شهيدان عزيز اين انقلاب اسلامی را پايمال نمائيد و شما نزد خداوند بزرگ وظيفه مهمی داريد.

انتهای خبر/م




نباید خون شهيدان عزيز انقلاب اسلام پايمال شود

منبع:آرمـان
? نباید خون شهيدان عزيز انقلاب اسلام پايمال شود