ناکامی سارق یکی از ادارات دولتی با هشدار به موقع سامانه مها

محمد حسین چناریان از ناکامی سارق تجهیزات برق رسانی یکی از ادارات دولتی با هشدار به موقع سامانه مها و حضور ضربتی نزدیکترین واحد گشت انتظامی خبر داد. به گزارش فت فتو:محمدحسین چناریان رئیس مرکز هشدار الکترونیک گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی ورود یک سارق به محوطه یکی از ادارات دولتی […]

محمد حسین چناریان از ناکامی سارق تجهیزات برق رسانی یکی از ادارات دولتی با هشدار به موقع سامانه مها و حضور ضربتی نزدیکترین واحد گشت انتظامی خبر داد.

به گزارش فت فتو:محمدحسین چناریان رئیس مرکز هشدار الکترونیک گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی ورود یک سارق به محوطه یکی از ادارات دولتی در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و سرقت تجهیزات برق رسانی، زنگ سامانه مها این اداره به صدا در آمد.

 
وی افزود: بلافاصله پس از به صدا در آمدن زنگ هشدار این سامانه، موضوع به نزدیکترین واحد گشت انتظامی منعکس و ماموران با حضور ضربتی در محل موفق شدند این سارق را در همان محل سرقت دستگیر کنند.
 
رئیس مرکز هشدار الکترونیک فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: خوشبختانه این چندمین مورد است که از سرقت اماکن عمومی و شخصی و چند طلافروشی متصل به سامانه مها پیشگیری شده و از اینرو اهتمام کسبه، بازاریان، عموم مردم و مسئولان ادارات و نهادها برای نصب آن مورد تاکید است.

انتهای پیام/زنگی آبادی 




ناکامی سارق یکی از ادارات دولتی با هشدار به موقع سامانه مها

منبع:آرمـان
? ناکامی سارق یکی از ادارات دولتی با هشدار به موقع سامانه مها