ناپایداری های جوی تا پایان هفته در استان

تا پایان هفته ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استان کرمان پیش بینی می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسمامرکز کرمان، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان با اشاره به بروز ناپایداری های جوی در مناطق مختلف […]

تا پایان هفته ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استان کرمان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسمامرکز کرمان، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان با اشاره به بروز ناپایداری های جوی در مناطق مختلف این استان گفت: این اداره کل به دلیل وزش تندبادهای لحظه ای، بارش باران های پایه ای، خیزش گرد و غبار، رعد و برق و جاری شدن روان آب در کرمان هشدار زرد صادر کرده است.

دریافر با بیان اینکه وزش باد در همه مناطق بخصوص شرق کرمان محسوس خواهد بود تصریح کرد: بارش باران در مناطق مرکزی، جنوب غرب، غرب و مناطق شمالی استان کرمان بیشتر محتمل خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: تا پایان هفته صبح های غبارآلود در مناطق مختلف این استان و بیشتر در مناطق شرقی دیده می شود.

وی گفت: همچنین گرد غبار موجود در هوا در انتهای هفته جاری بیشتر خود را نشان خواهد داد.

دریافر افزود: آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در برخی مناطق به ویژه جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی و شمالی استان کرمان محتمل است.

وی از مردم خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه و مسیل ها خوداری کنند.




ناپایداری های جوی تا پایان هفته در استان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ناپایداری های جوی تا پایان هفته در استان