ناپایداری های جوی به صورت بارشهای رگباری در استان از وسط هفته

سلاجقه گفت:تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به صورت بارش‌های رگباری، رعدو برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب و جنوب غرب پیش بینی می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان؛کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد و افزایش ابر در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود. […]

سلاجقه گفت:تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به صورت بارش‌های رگباری، رعدو برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب و جنوب غرب پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان؛کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد و افزایش ابر در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود.

 

مریم سلاجقه افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به صورت بارش‌های رگباری، رعدو برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب و جنوب غرب پیش بینی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه شدت وزش باد در شهرستان‌های شرقی و جنوب زیاد است، گفت:نخلداران تمهیدات لازم را برای کاهش خسارت بیندیشند و دامداران برای چرا از حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع در ساعت بعداز ظهر خودداری کنند.

 

کارشناس هواشناسی گفت: عنبرآباد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و ساردوئیه با دمای ۱۱درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

 

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 



منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? ناپایداری های جوی به صورت بارشهای رگباری در استان از وسط هفته