ناوگان امدادهوایی در جنوب کرمان تقویت می شود

کرمان – معاون عملیات هلال احمر با توجه به لزوم امدادرسانی هوایی در جنوب کرمان گفت: طی ساعتهای آینده چند فروند بالگرد هلال احمر وارد جنوب کرمان می شود. به گزارش فت فتو، محمد باقر محمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان رودبار با اشاره به حضور گسترده امدادگران هلال احمر کرمان در مناطق […]

کرمان – معاون عملیات هلال احمر با توجه به لزوم امدادرسانی هوایی در جنوب کرمان گفت: طی ساعتهای آینده چند فروند بالگرد هلال احمر وارد جنوب کرمان می شود.

به گزارش فت فتو، محمد باقر محمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان رودبار با اشاره به حضور گسترده امدادگران هلال احمر کرمان در مناطق سیل زده گفت: یکی از مشکلات موجود باتلاقی بودن منطقه و پراکندگی روستاها است.

وی ادامه داد: با خودروهای معمولی دسترسی به این روستاها غیر ممکن است و به همین دلیل از ارتش و سپاه کمک گرفته شده است.

محمدی همچنین از اعزام بالگردهای هلال احمر از استان‌های همجوار کرمان به این منطقه خبر داد و گفت: در کرمان یک بالگرد هلال احمر وجود دارد و ناوگان امدادهوایی برای کمک رسانی به روستاهای دور افتاده و در معرض خطر تقویت می‌شود.

وی از توزیع چادر، پتو، مواد غذایی و البسه در بین سیل زده‌ها خبر داد.

وی تاکید کرد: به زودی امدادرسانی به مردم شتاب بیشتری خواهد گرفت و از مردم هم می‌خواهیم به هیچ عنوان در خانه‌های ابگرفته و غیر مقاوم حضور نیابند زیرا امکان ریزش این سازه‌ها وجود دارد.

کد خبر ۵۴۰۳۷۸۵




ناوگان امدادهوایی در جنوب کرمان تقویت می شود

منبع: مــهر
? ناوگان امدادهوایی در جنوب کرمان تقویت می شود