مکتب حاج قاسم راه گشا است

خاکسار گفت: ما با درسی که از زندگی حاج قاسم گرفته ایم دنبال عمل ،اقدام، اجرا و خدمتگزاری هستیم. به گزارش فت فتو از کرمان،  مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد کشور در مراسم توزیع۶۵۰ سری جهیزیه در مصلی کرمان گفت: ما با درسی که از زندگی حاج قاسم گرفته ایم دنبال عمل ،اقدام، اجرا و خدمتگزاری هستیم. […]

خاکسار گفت: ما با درسی که از زندگی حاج قاسم گرفته ایم دنبال عمل ،اقدام، اجرا و خدمتگزاری هستیم.

به گزارش فت فتو از کرمان،  مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد کشور در مراسم توزیع۶۵۰ سری جهیزیه در مصلی کرمان گفت: ما با درسی که از زندگی حاج قاسم گرفته ایم دنبال عمل ،اقدام، اجرا و خدمتگزاری هستیم.

او گفت: آنچه که حاصل برداشت فهم و درس آموزنده‌ای از زندگی حاج قاسم است توجه به خدمتگزاری و توفیق خدمتگزاری و ابراز محبت و دوستدار بودن و انسانیت مداری که این بزرگوار همه زندگی اش ترجمه این معنا بود.

بنا به گفته خاکسار مشخص بود در مکتب دین داری تشیع و مکتب اهل بیت(ع) و تهران ایشان خوب درس آموخته و این درس آموزی همت زندگی اش پاتکی از شور عشق و محبت دل دلدادگی و خدمتگزاری هرچه از ایشان به یاد داریم و به مناسب سالگردش یادمی شود چیزی جز تذکر نبود.

قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: حاج قاسم رفت به قله‌ها و مرز انسانیت حتی آنجا‌هایی که انسان نیاز به کمک و حیات دارد و نیاز به طی کردن مسیر درست و مقاومت دارد، نیاز به ظلم و ستیزی دارد هرجا از این حرف‌ها و سخن بود وجود حاج قاسم حاضر بود.

خاکسار با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم راه گشا است، گفت: هر کسی در راه خدمتگزاری باید اینگونه خدمت کنند و اینگونه به میدان آیند، اگر جایی مانعی وجود داشته باشد، برای برداشتن مانع نباید مشکلات ذکر شود.

او گفت: حاج قاسم مرد حل مشکلات در میدان بود پس باید مردانه حرکت کنیم، خطر را به جان بخریم و خدمت را وظیفه خود بدانیم، خود را مدیون مردم بدانیم، بدهکار مردم برای خدمت نه طلبکار، هیچ مانعی نمی‌تواند سر مسیر خدمتگزاری برای ما بهانه‌ای بتراشد و ما در این مسیر کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/ی




مکتب حاج قاسم راه گشا است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? مکتب حاج قاسم راه گشا است