مکتب حاج قاسم در جامعه ریشه دوانده است

کرمان – استاندار کرمان با گرامی داشت روز ارتش گفت: امروز شاهدیم که تفکر و مکتب حاج قاسم در نیروهای مسلح و جامعه ریشه دوانده است. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر دوشنبه در رژه روز ارتش اظهار داشت: امروز امینتی که در کشور وجود دارد نتیجه جان فشانی‌های نیروی‌های نظامی و به […]

کرمان – استاندار کرمان با گرامی داشت روز ارتش گفت: امروز شاهدیم که تفکر و مکتب حاج قاسم در نیروهای مسلح و جامعه ریشه دوانده است.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر دوشنبه در رژه روز ارتش اظهار داشت: امروز امینتی که در کشور وجود دارد نتیجه جان فشانی‌های نیروی‌های نظامی و به خصوص ارتش و سپاه است.

وی عنوان کرد: آنچه که در استان کرمان به وضوح می بی نم جوانفشانی نیروهای مسلح برای مقابله با قاچاق مواد مخدر از مرزهای شرقی است.

وی گفت: شاهد جانفشانی نیروهای مسلح برای امنیت و مقابله با قاچاق مواد مخدر هستیم و در این راه حراست و نگهداری از مرزهای کشور اهمیت بالایی دارد.

استاندار کرمان به وجود دشمنان ایران و تلاش برای جاسموسی در منطقه خبر داد و گفت: نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه ای اجازه نداده و نمی‌دهند که امنیت و اقتدار کشور را خدشه دار کنند.

وی خطاب به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها گفت: شما از تروریست‌ها در منطقه حمایت می‌کنید و سعی در بی ثبات کردن منطقه دارید اما بدانید که نیروهای مسلح ما در مکتب شهید سلیمانی درس اموخته اند و آماده مقابله با تهدیدات هستند.

وی ادامه داد: مکتب و راه شهید سلیمانی به خصوص در استان کرمان در جامعه تبیین شده و مردم هوشیارانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

کد خبر ۵۴۶۹۸۷۶




مکتب حاج قاسم در جامعه ریشه دوانده است

منبع: مــهر
? مکتب حاج قاسم در جامعه ریشه دوانده است