مکتب انقلاب اسلامی در حال سرایت به تمام دنیاست

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی روبه رشد است و این مکتب در حال سرایت به تمام دنیا و انقلاب‌های دنیا نیز از انقلاب اسلامی ما الگوبرداری می‌کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تبریک فرارسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی روبه رشد است و این مکتب در حال سرایت به تمام دنیا و انقلاب‌های دنیا نیز از انقلاب اسلامی ما الگوبرداری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تبریک فرارسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص دستاوردهای نظام در حوزه آزادی‎های اجتماعی و فرهنگی و مقایسه با شرایط قبل از انقلاب و شرایط حاکم بر سایر دموکراسی‌ها در دنیا گفت: با نگاه سطحی در رابطه با این مسئله متوجه خواهیم شد آنچه که در گذشته شاهد بودیم با آنچه که امروز وجود دارد، بسیار متفاوت است، تفاوتی که به برکت خون شهدا، امام شهدا و آرمان‌های انقلاب محقق شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با بیان اینکه شعار آزادی و از قید و بند رهاشدن را شعار انقلاب می‌دانیم، عنوان کرد: امروز این آزادی را ما در زندگی مردم و در کوچه و خیابان‌ها شاهد هستیم و در این زمانی که امنیت، آسایش و آرامش را تجربه می‌کنیم، در دنیا شاهد ناامنی هستیم.

وی ابراز کرد: در جمهوری اسلامی ایران جایی را نداریم که سلاح گرم به‌فروش برسد و مردم برای حفظ و دفاع از خود مهمات جنگی خریداری کنند که این مسئله به‌دلیل آرامش و امنیتی است که در کشورمان وجود دارد و در مقابل کشورهای غربی برای دفاع از خود سلاح و مهمات می‌خرند و روزانه تعدادی از افراد به‌قتل می‌رسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این امنیت و آرامش نشان‌دهنده این است که گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی روبه رشد است و این مکتب در حال سرایت به تمام دنیا و انقلاب‌های دنیا نیز از انقلاب اسلامی ما الگوبرداری می‌کنند و آن بیداری اسلامی که امروزه در جوامع بشری و دنیا رخ می‌دهد، به برکت انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و شهدای عزیز است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان تصریح کرد: شالوده و بنیان انقلاب اسلامی بر اساس دوری از ظلم، ظالم، تحقق عدالت، ایستادگی در برابر استکبار و استعمار و مقاومت در مقابل ظلم و ظالمین است که این مهم به ذائقه بسیاری از دشمنان خوش نمی‌آید و بر همین اساس نقشه دشمنی بر علیه ملت ایران می‌کشند که این اقدامات را برای به‌زانو درآوردن و ناامید کردن مردم انجام می‌دهند.

وی تاکتیک عملیاتی دشمنان، تنگ کردن سفره معیشتی مردم است تا این مسئله را به‌ گردن نظام بیاندازند، افزود: در دولت‌های متعدد مبارزه با فساد، رانت‌خواری و سهم‌خواهی را شاهد بوده‌ایم و در مقاطع مختلف، گفتمان مبارزه با فساد و تحقق عدالت را شاهد بوده‌ایم و در دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی نیز شاهد اقدامات متعدد دولتمردان برای تحقق عدالت در سطح کشور هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی با بیان اینکه تمام تلاش استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده امام راحل «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»؛ ما ولی فقیه داریم که در دنیا بی‌نظیر است و از این نعمت و موهبت باید استفاده کنیم و اگر همه گوش به فرمان منویات رهبری باشیم از این گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد.
 
انتهای خبر/م




مکتب انقلاب اسلامی در حال سرایت به تمام دنیاست

منبع:آرمـان
? مکتب انقلاب اسلامی در حال سرایت به تمام دنیاست