موزه‌های کرمان روز عید فطر باز است

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از دایر بودن موزه‌ها و اماکن تاریخی در تعطیلات عید فطر خبر داد. مجتبی شفیعی گفت:تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در ایام تعطیلی عید فطر از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است. […]

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از دایر بودن موزه‌ها و اماکن تاریخی در تعطیلات عید فطر خبر داد.

مجتبی شفیعی گفت:تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در ایام تعطیلی عید فطر از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: این استان دارای ۲۵ موزه مشارکتی و غیر مشارکتی است که موزه ساعت و فسیل کرمان و گلیم و فرش عشایری سیرجان از موزه‌های خصوصی و موزه دفاع مقدس، ارتش، شهید باهنر، موزه بانو حیاتی، آگیرا و نفت‌سوز‌ها از موزه‌های مشارکتی استان کرمان محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان جزو باغ موزه‌های این استان محسوب می‌شود می گوید: هرساله تعداد زیادی از گردشگران و مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی سراسر استان کرمان بازدید می‌کنند.

فت فتو کرمان کرمان




موزه‌های کرمان روز عید فطر باز است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? موزه‌های کرمان روز عید فطر باز است