موثرترین نوع مبارزه با مواد مخدر، مقابله ترکیبی است

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان مبارزه ترکیبی و همه جانبه را بهترین و موثرترین نوع مبارزه با مواد مخدر تلقی کرد و گفت: برای موفقیت در این زمینه باید مردم به کمک حاکمیت بیایند. “رحمان جلالی” پیش از ظهر امروز هفتم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان مبارزه ترکیبی و همه جانبه را بهترین و موثرترین نوع مبارزه با مواد مخدر تلقی کرد و گفت: برای موفقیت در این زمینه باید مردم به کمک حاکمیت بیایند.

“رحمان جلالی” پیش از ظهر امروز هفتم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۵ سیاست های ملی مبارزه با مواد مخدر را ابلاغ کردند.

وی مادر مسئله استان کرمان در حوزه اجتماعی را اعتیاد به مواد مخدر دانست و بیان کرد: مقابله و پیشگیری ماموریت های کلان در بخش مقابله با مواد مخدر هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان این مطلب که راهبرد اساسی در حوزه مقابله، کاهش عرضه است، اظهار کرد: استان کرمان در حوزه عرضه موفق عمل کرده به طوری که در کشفیات رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

او ضربه کاری به شبکه مالی قاچاقچیان و به روز رسانی ابزارهای مقابله را از جمله اقدامات مقابله ای برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه نوع تهدید تغییر کرده بنابراین باید ابزارهای مقابله ای نیز نوین شود.

جلالی در ادامه سخنانش از معتادین متجاهر سخن به میان آورد و مطرح کرد: آخرین مسافران ایستگاه مواد مخدر، معتادین متجاهر هستند که اقداماتی برای ساماندهی و جمع آوری در استان در دست اجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به برخی نظرات عنوان کرد: بعضی معتقدند مانند گذشته مواد مخدر را آزاد کنیم. باید بدانید کشورهایی که این سیاست را اجرا کرده اند هیچ ره آوردی نداشته و سن اعتیاد در آن کشورها کاهش یافته است.

او تصریح کرد: جمهوری اسلامی هزینه های زیادی در بخش مبارزه با مواد مخدر پرداخت می کند و کشورهای دیگر نه تنها به ما کمک نمی کنند حتی تحریم های این بخش را لغو نمی کنند.

جلالی با بیان این مطلب که مسائل آموزشی به کودکان را باید به بازی های رایانه ای بیاوریم، عنوان کرد: فرهنگسازی برای مقابله و پیشگیری بسیار موثر است و متاسفانه شاهدیم در برخی از فیلم های سینما خانگی مصرف سیگار عادی سازی شده است.




موثرترین نوع مبارزه با مواد مخدر، مقابله ترکیبی است

منبع: ایـسنا
? موثرترین نوع مبارزه با مواد مخدر، مقابله ترکیبی است