موافقت با انتقال بیش از ۴۰۰۰ فرهنگی استان کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم صبحگاه اداری آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین دستگاه کشور است، اظهار داشت: مهمترین نیاز ما این است که ارتباط اجزای این دستگاه عظیم را با هم هماهنگ کنیم و باید بررسی کنیم که […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم صبحگاه اداری آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین دستگاه کشور است، اظهار داشت: مهمترین نیاز ما این است که ارتباط اجزای این دستگاه عظیم را با هم هماهنگ کنیم و باید بررسی کنیم که چگونه اجزای آموزش و پرورش می‌توانند در کنار هم دقیق و درست کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه روح و ذات فرایند آموزش و پرورش انضباط و ارتباط است، بیان کرد: بزرگترین چالش آموزش و پرورش نیروی انسانی، بودجه و کمبود امکانات و تجهیزات نیست، بلکه چالش به خود مشغول شدن آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها به عنوان ولی نعمت نظام تعلیم و تربیت استان نام برد و گفت: مردم به مسئولان ولایت محض دارند و اگر دانش آموزان، معلمان و اولیا به عنوان ارکان نظام تعلیم و تربیت نباشند آموزش و پرورش معنا و مفهومی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما باید در برابر مردم پاسخگو باشیم و رضایت ارباب رجوع اساسی‌ترین کار در آموزش و پرورش استان است و رضایت خداوند سبحان را در پی دارد، افزود: از سوی دیگر محیط کار باید برای همکاران لذت بخش شود؛ آموزش و پرورش یک سیستم است و باید نگاه فردی از این نهاد اثر گذار جدا و به نگاه جمعی در راستای تحقق اهداف سازمانی تبدیل شود.

رضایی با بیان اینکه جمله « به خودت مربوط می شود» بدترین جمله ای است که می توان در برابر ارباب رجوع به کار برد گفت: باید در برابر یکدیگر احساس مسئولیت داشته و پاسخگو‌ باشیم.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان در فرایند نقل و انتقالات سال گذشته و موافقت با انتقال بیش از ۴ هزار نفر از آنها خاطر نشان کرد: رضایت‌مندی همکاران فرهنگی و حضور معلم در کلاس‌های درس در اول سال تحصیلی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در زمینه نقل و انتقالات است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از پروژه مهر به عنوان مهمترین برنامه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در تابستان پیش رو نام برد و بر ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت نام و غیره در قالب این پروژه تاکید کرد و افزود: بیش از ۹۸ درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‌های پرسنلی می‌شود و باید تجاری‌سازی فضای‌های آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار مورد تاکید قرار گیرد.

وی از آغاز عملیات ساخت ۲۷ واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی خبر داد و گفت: ساماندهی درآمد‌های اختصاصی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام/۵۱۱/




موافقت با انتقال بیش از ۴۰۰۰ فرهنگی استان کرمان

منبع: تسنــیم
? موافقت با انتقال بیش از ۴۰۰۰ فرهنگی استان کرمان