مهمان‌نوازی مردم دیار کریمان از مرز ریمدان تا «کربلا»

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و رئیس کارگروه خدمات شهری گذرگاه مرزی ریمدان از راه‌اندازی سایت کامل خدمات شهری و موکب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در گذرگاه مرزی ریمدان خبر داد. معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با نذیر کرمان در خصوص راه‌اندازی موکب در مرز ریمدان عنوان کرد: این موکب برای خدمت‌رسانی به […]


معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و رئیس کارگروه خدمات شهری گذرگاه مرزی ریمدان از راه‌اندازی سایت کامل خدمات شهری و موکب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در گذرگاه مرزی ریمدان خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با نذیر کرمان در خصوص راه‌اندازی موکب در مرز ریمدان عنوان کرد: این موکب برای خدمت‌رسانی به زائران دیگر کشورها و با ارائه خدمات مربوط به اسکان، نظافت، توزیع غذا و دیگر موارد آماده خدمت‌رسانی است.

محمود ایرانمنش گفت: سایت خدمات شهری با تجهیزات کامل تنظیف اعم از ماشین حمل زباله و مخزن‌های زباله، ماشین‌های آتش‌نشانی، المان‌های ویژه اربعین و نیروهای خدمت‌رسان به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) آماده می‌شود.

ایرانمنش با تاکید بر برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با تیم‌های خدمت‌رسان برای برپایی موکب اظهار داشت: این تیم‌ها ان‌شاءالله در روزهای آینده برای برپایی موکب‌ها راهی مرز خواهند شد تا کار خدمت‌رسانی به زائران را شروع کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه در برگزاری مراسم سالگرد سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری کرمان عملکرد خوبی داشته است، ادامه داد: این تجربه موفق در مرز به ما کمک خواهد کرد تا با آمادگی کامل موضوعات خدمات شهری مرز را پوشش دهیم و خدمت‌رسانی مناسب و در منزلت زائران داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی از قبیل اسکان و اطعام، سرویس بهداشتی و حمام سیار نیز انجام شده است.

 ایرانمنش با تاکید بر اینکه هدف ما فقط خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) بوده، ادامه داد: همچنین این اقدام براساس تکلیف وزارت کشور بر شهرداری کرمان است، که باید اجرایی شود.

وی به نقش دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط از جمله نقش تمام سازمان‌های شهردای نیز اشاره کرد و یادآور شد: سازمان‌ها و نهادهای دیگری مانند سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، سازمان مدیریت آرامستان‌ها، واحد خدمات و تاسیسات شهرداری، معاونت مالی واقتصادی شهرداری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سازمان فرهنگی و اجتماعی، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ومعاونت فنی نیز نقش دارند که جای تشکر و قدردانی دارد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





مهمان‌نوازی مردم دیار کریمان از مرز ریمدان تا «کربلا»

منبع: فــارس
? مهمان‌نوازی مردم دیار کریمان از مرز ریمدان تا «کربلا»