منابع طبیعی استان کرمان نگاه توسعه ای داشته باشد

کرمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: منابع طبیعی برای ایجاد زیرساخت‌های معدنی، صنایع و کارخانه در استان کرمان نگرش توسعه‌ای داشته باشد. امیر حسن‌زاده در گفت و گو با نذیر کرمان، عنوان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی منابع طبیعی استان کرمان، در این اداره کل دو نگاه کلی باید با دقت دنبال […]

کرمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: منابع طبیعی برای ایجاد زیرساخت‌های معدنی، صنایع و کارخانه در استان کرمان نگرش توسعه‌ای داشته باشد.

امیر حسن‌زاده در گفت و گو با نذیر کرمان، عنوان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی منابع طبیعی استان کرمان، در این اداره کل دو نگاه کلی باید با دقت دنبال شود. نگاه اول حفظ اراضی و گونه‌های خاص و مورد نیاز است که بعضاً در خطر انقراض و یا نابودی قرار دارند.

وی ادمه داد: نگاه دوم، نگرش توسعه‌ای منابع طبیعی برای ایجاد زیرساخت‌های معدنی، صنایع و کارخانه در استان است که در این راستا باید هماهنگی لازم بین منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های استان وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اجرای پنجره واحد زمین در استان را با کمک منابع طبیعی لازم دانست و افزود: یکی از حلقه‌های اصلی در تیم اقتصادی استان منابع طبیعی است که با نگاه توسعه‌ای باید همکاری کنند.

کد خبر ۵۹۲۶۲۳۴




منابع طبیعی استان کرمان نگاه توسعه ای داشته باشد

منبع: مــهر
? منابع طبیعی استان کرمان نگاه توسعه ای داشته باشد