ممنوعیت جابجایی پاجوش و نهال خرما در استان کرمان

کرمان، رییس سازمان حفظ نباتات کشورگفت: برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی هرگونه جابجایی پاجوش و نهال خرما در استان کرمان ممنوع است. به گزارش نذیر کرمان، مریم‌جلیلی مقدم، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در همایش ملی مدیریت افت سوسک سر خرطومی حنایی خرما در شهر بم افزود: برای جلوگیری از […]

کرمان، رییس سازمان حفظ نباتات کشورگفت: برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی هرگونه جابجایی پاجوش و نهال خرما در استان کرمان ممنوع است.

به گزارش نذیر کرمان، مریم‌جلیلی مقدم، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در همایش ملی مدیریت افت سوسک سر خرطومی حنایی خرما در شهر بم افزود: برای جلوگیری از شیوع افت جابجایی پاجوش و نهال ممنوع است و باید برای مبارزه با آفت کار عملیاتی انجام شود.

وی افزود: در مبارزه با این آفت نباید غافلگیر شویم و همه کارشناسان باید در عرصه باشند و پایش مداوم و مستمر آفت ضروری است.

جلیلی مقدم، با بیان اینکه از سال ۱۳۶۹ آفت سوسک سر خرطومی به کشور وارد شده و هیچ راه مبارزه‌ای با این افت نیست گفت: باید نهضت مردمی مبارزه با این افت با یک بسیج کامل انجام شود.

وی تصریح کرد: اکنون شیوه مدیریت مبارزه با آفت صحیح نیست و استان کرمان باید مبارزه با آفت را جدی بگیرد و اعتبار مبارزه با افت سوسک سر خرطومی نباید جاهای دیگر هزینه شود.

کد خبر ۶۰۲۴۴۶۵




ممنوعیت جابجایی پاجوش و نهال خرما در استان کرمان

منبع: مــهر
? ممنوعیت جابجایی پاجوش و نهال خرما در استان کرمان