ملت های استوار در مسیر حق همواره مورد تهاجم دشمنان هستند

کرمان- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: ملتی که در مسیر حق گام برمی‌دارد همواره مورد تهاجم دشمنان است. به گزارش نذیر کرمان، سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان افزود: این حادثه تلخ و ناگوار بود، از اول انقلاب با این ترورها روبه‌رو بوده‌ایم، ملتی […]

کرمان- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: ملتی که در مسیر حق گام برمی‌دارد همواره مورد تهاجم دشمنان است.

به گزارش نذیر کرمان، سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان افزود: این حادثه تلخ و ناگوار بود، از اول انقلاب با این ترورها روبه‌رو بوده‌ایم، ملتی که در مسیر حق گام برداشتند و همواره مورد تهاجم شیاطین بودند.

وی ضمن حضور بر مزار شهدای این حادثه و تسلیت به خانواده آنها عنوان کرد: نه تنها مردم کرمان بلکه تمام ایران و مسلمانان جهان در سوگ این شهدا داغدار شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: به خانواده شهدا تبریک می‌گوئیم که با روحیه صبر و استقامت شهدایی ایستادند.

حسینی تصریح کرد: این شهدا دوستدار حاج قاسم سلیمانی بودند که تمام عمر خود را در راه دفاع از مظلومان عالم گذاشت و محبوب دل‌ها شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: شهید سلیمانی یک فرد نیست و او یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز است، گفت: محبتی که امروز از شهید سلیمانی در دل مردم جهان است، برای این است که در مسیر الهی بود، اخلاص کامل داشت و قول و عمل او یکی بود.

حسینی بیان کرد: حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان به حدی دردناک بود که بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا این جنایت را محکوم کردند.

وی یادآور شد: مسؤولان اطلاعات، امنیت و وزارت کشور و استاندار پیگیر هستند و موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند و دستگیری‌های متعددی در این زمینه داشته‌ایم.

کد خبر ۵۹۹۱۳۶۱




ملت های استوار در مسیر حق همواره مورد تهاجم دشمنان هستند

منبع: مــهر
? ملت های استوار در مسیر حق همواره مورد تهاجم دشمنان هستند