مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود

احسان عطایا از فلسطین گفت: به زودی شاهد آزادسازی فلسطین خواهیم بود که نتیجه تلاش های حاج قاسم است و از محبت شما نسبت به قدس و فلسطین متشکرم. به گزارش فت فتو؛ عصر امروز همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت با حضور تعدادی از مسئولان پارلمان های کشورهای اسلامی و جمعی از مسئولان […]

احسان عطایا از فلسطین گفت: به زودی شاهد آزادسازی فلسطین خواهیم بود که نتیجه تلاش های حاج قاسم است و از محبت شما نسبت به قدس و فلسطین متشکرم.

به گزارش فت فتو؛ عصر امروز همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت با حضور تعدادی از مسئولان پارلمان های کشورهای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ کشور آمریکا مرده است

یحیی قدرا رئیس مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی گفت: با شهادت حاج قاسم مقاومت قویتر شد؛ ما برای حمایت از مقاومت از ۴۵ کشور دنیا به اینجا آمده ایم تا به حاج قاسم بگوییم که سربازهای تو هستیم و راهت را ادامه می دهیم و این راه نتیجه ای جز موفقیت ندارد.

پُل از آمریکا، نماینده مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی اظهار کرد: من به حاج قاسم به دو دلیل ایمان دارم؛ چرا که کشورم مسئول این است که حاج قاسم را از دست داده اید و دوم اینکه آینده از آن شماست و کشور من از آمریکا مرده است.

شهید سلیمانی مفهوم شهادت را به هنر شهادت ارتقا داد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود

محمد از موریتانی نماینده مجمع جهانی حمایت از جبهه مقاومت اسلامی بیان کرد: شکی نیست که شهادت و جهاد حاج قاسم مشعلی برای همه آزادگان عالم و برای هدایت و آزادی است.

ادریس از مغرب گفت: شهادت یعنی آزادگانی که عروج می کنند و حاج قاسم مفهوم شهادت را به هنر شهادت ارتقا داد و شهادت از دلبستگان دنیا دور است.

احسان عطایا از فلسطین ابراز کرد: به زودی شاهد آزادسازی فلسطین خواهیم بود که نتیجه تلاش های حاج قاسم است و از محبت شما نسبت به قدس و فلسطین متشکرم.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م




مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود

منبع:آرمـان
? مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ به زودی شاهد آزاد سازی فلسطین خواهیم بود